default-header

Voorstellen

Home Forums De jongere hartpatiënt Voorstellen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #89536 Reageer
    Kylie1986
    Deelnemer

    Niemand?
    Is er misschien een gerelateerd forum wat actiever is? Heb iemand nodig om mee te praten..

    Vandaag een drukke dag gehad, hartkloppingen aanwezig, maar te handelen.. Echter heb ik vanaf vanmiddag knallende hoofdpijn, oorsuizen.. Wordt er gek van.

    Ga vragen om een second opinion.. Nadat ik een nieuwe afspraak heb gemaakt, want heb echt te weinig info gekregen.
    Hoe kom ik aan die lekkende hartklep? Is het erfelijk? Leuk dat hij heeft verzonnen dat ik kan stoppen met de Metoprolol, maar hij heeft niet aan mijn bloeddruk gedacht..
    En ik word eerlijk gezegd een beetje bang van het idee van een lekkende hartklep, zeker in combinatie met mijn hoge bloeddruk.

    #89556 Reageer
    M.C.M.
    Deelnemer

    Hoi Kylie,

    Sorry dat ik je niet wat gedetailleerde info kan geven. Is het sowieso niet een idee -voordat je op de second opinion overgaat- om eerst nog een uitgebreid gesprek aan te vragen met je huidige cardioloog en alle vragen/zorgen die je hier neerzet met hem te delen? Sowieso heeft hij dan meer tijd voor je en kan jij alles vragen wat je wilt. Ik heb dat ook weleens gedaan en het werkt echt heel verhelderend, mijn cardioloog was in ieder geval heel erg bereid om in het uitgebreide gesprek dat ik had aangevraagd vanwege wat onduidelijkheden om alles rustig uit te leggen en etc.

    Ik hoop dat het je wat vooruit helpt!

    #89558 Reageer
    Kylie1986
    Deelnemer

    Bedankt voor je reactie.
    Heb inmiddels privé via hier met iemand gesproken, heeft me ook een hoop geholpen.

    Vanmorgen was mijn bloeddruk opgelopen tot 188/80, heb nu een afspraak gemaakt kon 3 april terecht. Ook moet ik dus weer met mijn medicijnen beginnen..

    #93536 Reageer
    12john12
    Deelnemer

    hoi kylie

    hoe is het nu? ik heb een hartinfarct gehad vorig jaar en weet de jongere ook niet te vinden

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
Reageer op: Reactie #89536 in Voorstellen
Je informatie: