default-header

Vitamine K2 vermindert aderverkalking

Home Forums Vitamines Vitamine K2 vermindert aderverkalking

9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #91342 Reageer

    Ik eet gewoon waar ik zin in heb. En drink ook wat ik wil. Roken ben ik wel mee gekapt.

    Laatste LVEF meting was met een slokdarmecho (TEE) en die was 61% en die was ooit 33%. Gewoon goed behandeld en de juiste acties zijn ondernomen. En zo is tachycardiomyopathie ineens weg!! En dat kwam echt niet door vage voedingssupplementen. Maar gewoon door de juiste operaties door de juiste artsen in het beste ziekenhuis voor hartpatiënten. Weg met die onzin.

    En ik slik echt die zooi niet, zoals Q10 en vitamine K(wat). Ik neem met Selokeen (ja, de originele dus geen metoprolol), Flecaïnide en Fosinopril en netjes mijn bloedverdunners met zelfmanagement. En het enige dat ik heb gedaan is een goede cardioloog zoeken die het snapt. En me een beetje aan de regels gehouden. En ik heb 2 ablaties gehad. En ik heb nu een hartfilmpje waar menig patiënt maar ook gezonde mensen trots op mogen zijn.

    #91343 Reageer

    Simvastatine kun je regelrecht in het riool spoelen. Maar een dierbare moest ze wel en werd er alleen maar zieker van.

    #91344 Reageer
    Eenbeetjevanditendat
    Gast

    En wat met je hoofdletters! Ik ben niet blind, ik kan het zo ook wel lezen. En als je EF40% is, zou ik nog niet zomaar de vlaggen uit hangen want dan heb je gewoon HARTFALEN! En ben je niet gebaat bij supplementen maar bij een goede cardioloog en ACE remmers, plaspillen en een bètablokker. En denk zelfs een natrium en vochtbeperking. Smeer die supplementen (Q10, Kx) maar in je haar! Ik haat KWAKZALVERIJ!

    #91345 Reageer
    Marion58
    Deelnemer

    En Luchtditendateenbeetjeop?

    Wel knap dat je gestopt bent met roken!
    Leef verder gewoon je leven en doe het op jou manier.
    Daar waar je in gelooft werkt het beste voor je en er is hier niemand die zegt dat je het anders moet doen.

    Aan de andere kant zou het fijn zijn als je je bezig houdt met de onderwerpen waar je je wel thuis bij voelt, is voor ons allemaal veel prettiger.
    Ja, ook voor jou, al die opwinding is echt niet goed voor je hart!

    #92653 Reageer
    Lisa
    Gast

    Weer eens een artikeltje in dit K2 info-draadje ….. het is een artikel van Mei 2015:

    Citaat:
    I[i]edereen moet fan van K2 worden

    Een onbekende vitamine kan veel gezondheidswinst opleveren. De Maastrichtse onderzoeker Cees Vermeer (68) en zijn researchteam vinden steeds meer bewijzen voor de opmerkelijk gunstige werking van vitamine K2 op botten en bloedvaten.
    [/i]
    […]

    [i]Gunstig voor botten, hart en vaten, beschermend tegen nierfalen, diabetes type 2 en een voorstadium daarvan, het zogeheten metabool syndroom. Verder mogelijk beschermend tegen sommige vormen van kanker en artrose, slijtage van de gewrichten.
    [/i]

    Hier is de link naar het artikel in De Limburger >>:
    http://www.limburger.nl/article/20150506/REGIONIEUWS01/150509628

    Korte URL:
    http://tinyurl.com/pwt99sq

    Groet,
    Lisa.

    #92667 Reageer
    Marion58
    Gast

    Dank voor je info weer Lisa!

    #92676 Reageer
    sandrar
    Gast

    Hier in België is vorige week nogal wat in het nieuws verschenen rond vitamines. Vooral dat een verkeerd of overmatig gebruik niet altijd gunstig kan zijn. Het is niet zo dat ons lichaam alle overtollige vitamines niet opneemt wegens “voldoende”. Ik pas er toch wel mee op als hartpatiënte..

    #92678 Reageer
    Eenbeetjevanditendat
    Gast

    Juist zeker als je antistolling slikt, zoals ik zei. Met name Acenocoumarol en Marcoumar. Ik in dit geval.

    Het is gewoon niet slim om klakkeloos alles te geloven wat er gezegd wordt in de media. Je moet gewoon nemen waar je je goed bij voelt. Net als Q10, sommige mensen denken zelfs dat het hartfalen remt/geneest. Nou mooi niet anders gaven ze het in het ziekenhuis wel.

    In normaal eten zit alles. Luister gewoon naar je cardioloog die zei laats nog tegen mij dat een vitamine b complex na een avondje flink stappen geen kwaad kan. Of als je ff een tijdje wel slecht eet.

    http://www.boezemfibrilleren.nl/vitamine-k/files/VitKwijzer_print.pdf

    #93600 Reageer
    Lisa
    Deelnemer
9 berichten aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
Reageer op: Reactie #93600 in Vitamine K2 vermindert aderverkalking
Je informatie: