default-header

Verre reizen

Home Forums Reizen Verre reizen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79740 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Mijn verre reizen zijn na mijn bypas,en diagnose hartfalen geweest,Italié,Turkije,Thailand.Sri Lanka.
    Het is de bedoeling dat wij mijn vrouw en ik begin februari naar Bali gaan.
    Ik ben vorige week bij de cardialoog geweest voor een echo.één hartklep lekt een beetje en bijde nieren functioneren niet zoals het hoort.
    Maar dat wist ik al in 2006 voor de bijpas operatie.
    Ik krijg fysio één keer per week,zodat het verzuren van de spieren vertraagd.
    Voordat wij vertrekken moet ik nog wel even bij de hartfalen verpleegkundige langs.
    Een paar weken terug kreeg ik tijdens het uit laten van onze hond,het erg benauwd.
    Het voelde of mijn hals werd dichtgeknepen,ik vertelde de cadioloog dit en hij zij als het één keer is dan zag hij het door de vingers ,maar als het weer voorkomt moet ik het melden.
    In de jaren 80 had ik veel last van astma,soms twee keer in het jaar naar het ziekenhuis.
    Deze astma aanvallen zijn heel anders dan de benauwd die ik laatst had.
    Dus we zien wel wat de harfelen verpleegkundige in januari zegt,wordt dit onze laatste reis of niet.

    #88033 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo

    Als ik jou was zou ik eens informeren hoe de medische zorg nu is in Bali.
    Cardiologen, ziekenhuis en deskundigheid.

    Zelf zou ik er niet voor kiezen zover te reizen.
    Ben zelf in Bali geweest, kreeg daar een voedselvergiftiging…enfin geen prettige herinneringen aan Bali.
    Toen had ik nog geen hartproblemen…dus dat scheelde een hoop.
    Al die hitte is ook slecht voor je hart….in het hotel was airco, maar daarbuiten leek het wel een sauna.

    Ben wel benieuwd wat ze je aanraden om te doen…hoor ik het nog eens?
    Groetjes
    Cesarina

    #88034 Reageer
    seun
    Deelnemer

    Hallo Cesarina.
    Bedankt voor je reactie,Ja het is niet prettig als je wordt geconfronteerd met
    voedsel vergiftiging.
    Afgelopen week zijn wij bij ons thuis geconfronteerd met buikgriep,overgeven en diarree
    Ik moet dan mijn medicatie aanpassen,furosemide laat ik staan,omdat ik erg veel vocht verlies.
    De temperatuur heb ik geen last van,mijn werkzaamheden was altijd in het buitenland.
    Momenteel moet men voor een speciale operatie eerst zien welk ziekenhuis de bevoegdheid heeft om deze uit te voeren.
    Als ik ’s avonds de hond uitlaat,en ik krijg wat dan moet ik maar zien of men mij vind.
    De hartfalen verpleegkundige wilde dat ik een telefoon bij mij had, nu die heb ik nu.
    Maar toen ik 1990 een infarct heb gehad,zou ik niets aan een telefoon hebben gehad.
    Onze zoon van drie lag naast mij op bed,en moest wachten tot mijn vrouw weer thuis was.
    Mijn linker arm kon ik niets mij doen.
    Als ik in een land ben met een hogere temperatuur voel ik mij beter.
    Maar als het niet gaat dan ga ik ook niet.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #88034 in Verre reizen
Je informatie: