default-header

vermoeidheid

Home Forums Ritmestoornissen vermoeidheid

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #88806 Reageer
    isas
    Deelnemer

    tjonge tjonge mijn reactie maakt toch wel weer iets los op dit forum…..
    Ja Annemarie er is verder onderzoek gedaan en er is niks gevonden. Geen littekens na infarct ( ben pas half 40) geen erfelijke aandoeningen , dan is het idiopatisch ze weten niet waarom ik dit heb gekregen.

    Met medicatie gaat het goed en hopelijk is de tweede ablatie succesvol.

    #124289 Reageer
    hans van der waal
    Gast

    Als je atrium filibreren intikt in google en je kijkt op de verschillende websites die dan verschijnen dan staat er overal bij dat vermoeidheid
    1 van de verschijnselen is. Omdat het lichaam onvoldoende met bloed wordt verzorgd en het hart extra inspanningen moet leveren.
    Als je in de gelukkige omstandigheid bent dat je niet meer hoeft te werken -ben bijna 80 en dus gepensioneerd- dan neem ik na 3 a 4 uur inspanning
    1 tot 2 uur rust. Proefondervindelijk vastgesteld dat kan voor ieder anders zijn. Moet ik een hele dag onafgebroken door dan moet ik dat
    zuur bekopen, want dan krijg ik gegarandeerd pijn in de hartstreek, ga enorm transpireren en de Ecg die ik op mijn Apple Watch kan zien geeft
    dan een beeld waaruit blijkt dat ik dicht tegen een hartaanval aanzit. Ik gebruik Sotolol 200 mg per dag en dat houdt de extreme uitslagen
    van 80 naar boven de 200 en dan weer terug redelijk in bedwang. En ik heb mijn horloge zo ingesteld dat als ik boven de 100 kom dat ik dan
    een seintje krijg. Maar dat seintje heb ik niet nodig want kom ik in de range van de 150 dan krijg ik pijn op mijn borst en wordt ik redelijk
    onwel in mijn hoofd. Er is redelijk mee te leven als je niet hoeft te werken. Maar zou ik dat wel moeten dan is het een ramp bijna onmogelijk.
    Probeer zelf zoveel mogelijk info te vergaren mijn ervaring is die geleerden lullen maar wat in het ziekenhuis heb ik veel meer aan de
    verplegenden gehad, maar die mogen niet zoveel en moeten alles aan de “geleerden” vragen terwijl ze het zelf net zo goed of beter weten.

    #124290 Reageer
    hans van der waal
    Gast

    Als je atrium filibreren intikt in google en je kijkt op de verschillende websites die dan verschijnen dan staat er overal bij dat vermoeidheid
    1 van de verschijnselen is. Omdat het lichaam onvoldoende met bloed wordt verzorgd en het hart extra inspanningen moet leveren.
    Als je in de gelukkige omstandigheid bent dat je niet meer hoeft te werken -ben bijna 80 en dus gepensioneerd- dan neem ik na 3 a 4 uur inspanning
    1 tot 2 uur rust. Proefondervindelijk vastgesteld dat kan voor ieder anders zijn. Moet ik een hele dag onafgebroken door dan moet ik dat
    zuur bekopen, want dan krijg ik gegarandeerd pijn in de hartstreek, ga enorm transpireren en de Ecg die ik op mijn Apple Watch kan zien geeft
    dan een beeld waaruit blijkt dat ik dicht tegen een hartaanval aanzit. Ik gebruik Sotolol 200 mg per dag en dat houdt de extreme uitslagen
    van 80 naar boven de 200 en dan weer terug redelijk in bedwang. En ik heb mijn horloge zo ingesteld dat als ik boven de 100 kom dat ik dan
    een seintje krijg. Maar dat seintje heb ik niet nodig want kom ik in de range van de 150 dan krijg ik pijn op mijn borst en wordt ik redelijk
    onwel in mijn hoofd. Er is redelijk mee te leven als je niet hoeft te werken. Maar zou ik dat wel moeten dan is het een ramp bijna onmogelijk.
    Probeer zelf zoveel mogelijk info te vergaren mijn ervaring is die geleerden lullen maar wat in het ziekenhuis heb ik veel meer aan de
    verplegenden gehad, maar die mogen niet zoveel en moeten alles aan de “geleerden” vragen terwijl ze het zelf net zo goed of beter weten.

    #129384 Reageer
    Bertha de Lange
    Gast

    Hoi allemaal.
    Heb jullie berichten aandachtig gelezen. Het komt me allemaal bekend voor .
    Heb acht jaar ritmestoornissen gehad. Het laatste jaar soms 60 uur achter elkaar. Ken de klachten daarna.
    In de maand april jl een ingreep gehad. Dat heet pulsed field ablation.
    Dit wordt in het UMCG gedaan en in Eindhoven. Heel goed te doen. Resultaten hoog .
    Ik heb sedert die datum geen ritmestoornissen meer. Zo nu en dan een overslag.
    Ik voel me bevrijd.
    Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

    Bertha.

    #131696 Reageer
    Peter
    Gast

    Ik heb chronische slapeloosheid wegens boezemfibrilleren zit in een vicieuze cirkel,maakt mij leven tot een hel.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: Reactie #124290 in vermoeidheid
Je informatie: