default-header

Vermoeide patiënt stelt zich voor

Home Forums Even voorstellen Vermoeide patiënt stelt zich voor

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80516 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste lotgenoten,

    Ik heb familiaire hypercholesterolemie, in 2001 voor het eerst gedotterd, Ik was toen 44 jaar. Afgelopen december (2014) opnieuw gedotterd op bijna dezelfde plaats. Slik sinds 1991 Atorvastine. In het begin uit voorzorg 20 mg per dag, na 2001 40 mg per dag + 80 mg Asperine (Acetylsalicylzuur).
    In de tussentijd (Tussen 2001 en 2014) problemen gehad met onregelmatige hartslag waarvoor ik een paar maal ben opgenomen op de spoedeisende hulp.
    Top-notering was 180 slagen per minuut gedurende ongeveer 40 minuten. Daar word je niet vrolijk van!
    Vanaf die tijd altijd Vepramil en Isordil in de reisbagage. (Ik ben internationaal chauffeur)

    Na de laatste behandeling toegevoegd aan de medicijnenlijst: Clopidogrel, Irbesartan en Meropolol.

    Kan me nog herinneren uit 2001 dat ik me na de behandeling een jonge god voelde. Niets was te gek, wat een energie!
    Wat een tegenstelling na de laatste behandeling: Altijd moe, leven- en futloos. Veel kramp in de benen en voeten (vooral ’s nachts), kortademig en overmatig transpireren.

    Bloedonderzoeken zeggen dat alles normaal is. Ben 190 cm. en weeg 85 kg.
    Vorige week bij het traplopen POB, vervolgens de volgende dag bij zware lichamelijke arbeid niets aan de hand.
    Iemand dezelfde ervaring?

    Gezonde groet,

    Simon

    #92758 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Hallo Simon,
    Allereerst welkom hier.
    Jouw problemen zijn erg veel voorkomend en ik denk bijna onvermijdbaar, ik heb er mee leren leven.
    Maar lees ook deze topic eens
    http://www.hartpatienten.nl/forum-sp-1382850546/207-de-jongere-hartpatient/16445-na-hartinfarct-klachten#17775

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #92758 in Vermoeide patiënt stelt zich voor
Je informatie: