default-header

Ventriculaire extrasystolen

Home Forums Ritmestoornissen Ventriculaire extrasystolen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #79725 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal,

    Ik heb last van ventriculaire extrasystolen. Soms slechts enkele maar wel altijd onregelmatig, dus 1 overslag na 35 sec weer eens dan weereen na 3 minuten enz. Daarnaast heb ik er op sommige momenten, zonder dat er naar mijn gevoel een reden voor is extreem veel last van. De vessen kunnen 20 keer onregelmatig in een minuut optreden en daarbij komen ook dubbele en soms driebulle overslagen voor. Daarnaast heb ik een paar keer een super korte tachycardie gehad 1 sec en na 5 minuten weer 1 sec. Ik ben al naar de huisarts geweest, en naar diverse cardiologen. Allemaal zeggen ze hetzelfde hiermee kun je 100 jaar worden en hiervan kan je geen hartaanval krijgen of een vf. Holterkastje gehad, echo gehad en zelfs een catheterisatie, waarbij gelukkig geen vernauwingen waren te zien maar slechts lichte wandonregelmatigheden maar dat was voor iemand van 46 niets bijzonders. Ik heb wel gezien mijn erfelijke belasting van hypertensie en verhoogd cholestorol uit preventie salicylzuur gekregen. Maar ja de overslagen blijven en de ngst ook. Ik van de huisarts benzo,s gekregen als ik er echt veel last van had om mij wat rustiger te krijgen, maar als ik er erg veel last van heb blijft het lastig om er niet aan te denken.

    Zijn er onder jullie ook bij die een vergelojkbaar beeld hebben met ventriculaire extrasystolen en heel soms een super korte tachycardie. En zeiden ze bij jullie hetzelfde. Hartelijk dank alvast voor jullie luisterend oor.

    Voor zijn de extrasystolen een echte inbreuk op het plezier in mijn leven. Ik zou er alles voor overhebben ze niet meer te hebben.

    Groet,

    Pieter

    #87964 Reageer
    Leon
    Deelnemer

    Hoi Pieter,