default-header

Van de regen in de drup na ablatie

Home Forums Na een operatie of behandeling Van de regen in de drup na ablatie

2 berichten aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)
  • Auteur
    Berichten
  • #91611 Reageer
    irrem
    Deelnemer

    Hallo Brandy, en Suzan
    Ik had niet zo zeer darmklachten, maar ik hield enorm veel vocht vast, constant, plastabletten etc, niets hielp. Maar een acupuncturist kwam er achter. Ik ben nooit zo van het alternatieve geweest, maar ja nu zeg ik had ik maar…. Maar dat is achteraf.
    Ik heb een app op mijn telefoon waar ik de ingrediënten kan opzoeken, en ik heb een vriendin, die al jaren Coeliakie heeft, dus zij is ook mijn vraagbaak. Helaas is er geen Lidl in onze woonplaats, maar ik ga 1x in de 2 weken naar de Lidle, zo’n 10 km verderop, en sla dan een voorraadje in. Mijn brood bak ik tegenwoordig zelf, dat is wel wennen, maar alleen rijstwafels of yoghurt is wel een hongermaaltje hoor.
    Ik vind het wel een beetje een gepuzzel tijdens de boodschappen, maar het went snel hoor.
    En je wordt erg creatief met de maaltijden. Ik kook dan een pan vol macaroni, en doe porties in de vriezer, ook pilaf is glutenvrij, heerlijk en ik probeer dan ook porties in te vriezen. Dan heb ik voor de snelle hap, altijd iets.
    Ik eet ook veel roerbakgroentes met kip of vis, en omdat ik de aardappels niet goed verdraag, doe ik het meestal met rijst erbij, er zijn veel verschillende soorten.
    Of een overheerlijke salade met tomaat, ananas, perzik en allerlei lekkere dingen sla ik ook niet af. Straks in de stamppotten tijd krijg ik het denk ik wel een beetje moeilijk, maar dan maak ik mezelf wel een hartig taartje of zo. Komt wel weer een oplossing voor.
    Zoals ik me nu voel, voel ik me geweldig, donderdag a.s. weer naar de cardioloog, ben erg benieuwd wat hij zegt.
    Groet Irma

    #91613 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Fijn dat je wel rijst verdraagt en sterkte in de stampottentijd. Je gezondheidsverbetering is een perfecte inspiratie. Houden zo en alvast veel voorpret op de reactie van je cardioloog.

2 berichten aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)
Reageer op: Reactie #91611 in Van de regen in de drup na ablatie
Je informatie: