default-header

Vaker een hartinfarct

Home Forums Hartinfarct Vaker een hartinfarct

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80990 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Triest, die verhalen, van beide kanten, van de zijde van de familie van de donoren, en van de kant van de wachtenden. Niemand weet waar hij/zij aan toe is.
    Je kunt de cijfers zo terugvinden op de site van de Nederlandse transplantatiestichting, voor iedereen in te zien. Als deze niet kloppen, waarom staan ze dan op de site.
    Je kunt me ook niet wijs maken dat in Nederland slechtere harten worden aangeboden dan in de ons omringende landen, qua leefstijl lopen we toch zo ongeveer gelijk.

    #80994 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Triest, die verhalen, van beide kanten, van de zijde van de familie van de donoren, en van de kant van de wachtenden. Niemand weet waar hij/zij aan toe is.
    Je kunt de cijfers zo terugvinden op de site van de Nederlandse transplantatiestichting, voor iedereen in te zien. Als deze niet kloppen, waarom staan ze dan op de site.
    Je kunt me ook niet wijs maken dat in Nederland slechtere harten worden aangeboden dan in de ons omringende landen, qua leefstijl lopen we toch zo ongeveer gelijk.

    #80998 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Triest, die verhalen, van beide kanten, van de zijde van de familie van de donoren, en van de kant van de wachtenden. Niemand weet waar hij/zij aan toe is.
    Je kunt de cijfers zo terugvinden op de site van de Nederlandse transplantatiestichting, voor iedereen in te zien. Als deze niet kloppen, waarom staan ze dan op de site.
    Je kunt me ook niet wijs maken dat in Nederland slechtere harten worden aangeboden dan in de ons omringende landen, qua leefstijl lopen we toch zo ongeveer gelijk.

    #78547 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik lees toch af en toe dat sommige mensen na hun eerste infarct vaak na een aantal jaar weer een infarct hebben gehad. Komt dit nou wel of niet vaak voor? In het ziekenhuis zeggen ze tegen mij dat ik weer vertrouwen moet krijgen in mijn lichaam en dat de kans klein is om nog een infarct te krijgen. Ik geloof daar niet zo in aangezien ik al in twee kransslagaders meerdere stents heb en die andere ader is ook al voor 50% al dichtgeslipt en daar doen ze niks aan! Ik ben 48 jaar en die ader van 50% blijft ook niet eeuwig zo als ie is lijkt mij. Ben benieuwd hoeveel % er nou een 2e infarct krijgen. En dan heb ik het niet over de 60 Plussers maar de mensen die vanaf hun 40 à 45e hun eerste infarct hebben gehad.
    Ben benieuwd of iemand de cijfers kent.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #80998 in Vaker een hartinfarct
Je informatie: