default-header

Uitbehandeld

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 87)
  • Auteur
    Berichten
  • #85302 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    Lieve Andrea,

    ik kan me heel goed voorstellen, dat je het helemaal gehad hebt. Jammer dat je nog een kleine 2 maanden moet wachten voordat je in België terecht kunt. Zou dat niet bespoedigd kunnen worden, misschien door tussenkomst van je huisarts? Want met zo’n opmerking als “leer er maar mee leven” kom je natuurlijk ook niet verder en dat doet je geestelijke gesteldheid (en je hart) ook geen goed. Ik blijf voor je duimen hoor!

    Lfs Ine

    #85303 Reageer
    Elsje
    Gast

    Lieve Andrea,

    Goed dat je naar Leuven gaat! Toevallig zaterdag een cardiologe gesproken die in Antwerpen haar co-schappen had gelopen (daar ga ik zelf ook heen), en zij zei tegen me, ze werken daar 100x efficienter, en je zult je als patient zeker gehoord voelen! Alleen dat laatste al lijkt me heel belangrijk voor je.Héél veel succes daar, en houd je taai de komende weken tot het zover is!
    Oh ja, heb je eraan gedacht om vast een kopie van je medisch dossier op te vragen en dit naar Leuven te sturen? Grote kans dat ze zich vast inlezen en voorbereiden, en dan kunnen ze misschien al íets zeggen als je daar komt. Je kunt ook kopieën op CD-rom vragen van bijv. je laatste echo, catheterisatie, mri, of wat voor beeldonderzoeken dan ook. Tegen een kleine vergoeding zijn ziekenhuizen verplicht je deze gegevens te geven.

    Nog maals veel succes, en sterkte!

    Liefs, Elsje.

    #85356 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Nou ik blijf niet stil zitten, ik kan gewoon niet depri thuis zitten, dus heb mn hobby weer opgepakt!!!
    Ik ben nu iedere zondag middag live te beluisteren op http://www.twente-piraat.nl als dj dimmel!!
    Yeahhh ik heb er weer zin in!!
    Ik begin om 15.00uur tot 19.00uur, deze mensen weten van mijn “problematiek” en accepteren het!! GEWELDIG!!!! Ik kan weer mn gekkigheid los laten en knap er een stuk van op!!

    #85357 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    Wat heerlijk voor je Andrea, lekker even iets heel anders aan je hoofd en een beetje ontspanning kun je wel gebruiken. Geniet ervan, je hebt het verdiend.

    Liefs, Ine

    #85487 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Pffffff….
    Ik kreeg een telefoontje uit Leuven, of ik aankomende maandag kan komen…
    Om 13.00 uur moet ik me melden bij de poli en krijg gelijk allerlei onderzoeken..
    Hou jullie op de hoogte!

    Nerveuze Groeten,Andrea

    #85488 Reageer
    Tolletje
    Deelnemer

    [i]Heel veel sterkte komende week. Hopelijk hebben ze een oplossing voor je, je bent toch nog veel te jong.
    Hoop dus op een positief verhaal van je komende week.

    Liefs Geertje[/i]

    #85489 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hallo Andrea

    Ik wens je zo heel veel sterkte! Ik denk aan je hoor. en ik hoop dat we toch iets te horen krijgen wat jou blij kan maken!

    En ik wens ook je man en kind heel veel sterkte, Ook zij zullen in spanning zitten!

    Lieve groetjes Margreet

    #85491 Reageer
    Elsje
    Gast

    Hoi Andrea,

    Fijn dat je kunt komen! Heel veel succes, en ik duim voor je!

    HARTegroetjes, Elsje.

    #85496 Reageer
    leila
    Gast

    heel veel sterkte gewenst,hoop volgende keer iets positiefs van je te horen
    zal voor je duimen 🙂

    #85499 Reageer
    Patrice
    Gast

    Heel veel succes volgende week in België Andrea. Neem je mooiste pyama mee en veel goede moed, hoop zo dat ze je daar wat verder kunnen helpen.
    Hier in ’t hoge Noord’n zal ik voor je duimen!!!!!

    duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
    duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
    duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
    lieve groet, kick the bucket!!!! Patrice

    #85505 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    Pffff, eindelijk goed bericht, want zo vat ik het toch wel op. Heel veel sterkte en ik hoop snel positieve berichten te horen. Ik zal aan je denken!
    Lfs Ine

    #85507 Reageer
    kneusje
    Gast

    :laugh: Je ziet het Andrea, al je hartgenoten duimen voor je……nu moet het toch iets goeds opleveren? 😉
    Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en succes meid.

    Knuffel, Eugenie

    #85630 Reageer
    Patrice
    Gast

    Weet iemand hoe het met Andrea en het Leuvenavontuur gelopen is? Ben er wel heel nieuwsgierig naar, ze is nog zo’n kuikentje en dan met een kleine. Kunnen ze wat voor haar doen in België?

    #85632 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    ik heb geen idee, maar ben zelf ook erg benieuwwd hoe het met haar is…

    Groetjes, Ine

    #85734 Reageer
    arenda
    Deelnemer

    hoi emilio en sterre en andere familie veel sterkte toe met het verlies van andrea

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 87)
Reageer op: Reactie #85489 in Uitbehandeld
Je informatie: