default-header

Tweedegraads AV blok en hypotheek/levensverzekering

Home Forums Ritmestoornissen Tweedegraads AV blok en hypotheek/levensverzekering

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79519 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hoi,

    Ik heb een tweedegraads AV-blok type Wenckebach en ben bezig met een huis te kopen. Straks dus ook het verhaal van de levensverzekering, waar ik moet invullen dat ik iets aan mijn hart heb. Heeft iemand hier ervaring mee, wat betekent dit voor je premie en is iemand hier wel eens op afgewezen?
    Graag jullie ervaringen!

    #86675 Reageer
    ruuddiver
    Deelnemer

    Hallo,
    Ik ben zelf hart patient en heb met hetzelfde probleem te kampen gehad.
    Veel problemen met het afsluiten van een risico overlijdens verzekering.
    Echter via ASR verzekeringen is het toch gelukt om deze af te sluiten hetzij wel met een toeslag van circa 25%.
    Maar eerlijk is eerlijk beter iets duurder verzekerd dan helemaal niet.
    Ik heb deze verzekering wel via een tussen persoon moeten regelen want toen ik hetzelf probeerde kreeg ik overal nee niet te verzekeren te horen.

    #86694 Reageer
    Nicc
    Deelnemer

    Hallo Loutje,

    Eind 2008 is bij mij vastgesteld dat ik een volledig AV block heb, waarna er een pacemaker is geïmplanteerd. Een paar maanden later kwam in toevallig een aparttement tegen dat voldeed aan al mijn eisen. Toen ben ik via de Hypotheker gaan kijken wat mijn opties waren voor de hypotheek en ook de levensverzekering.
    Mijn levensverzekering loopt bij SNS Reaal en mijn hypotheek via de Fortis. Bij beide heb ik wel wat extra papierwerk in moeten leveren wat uiteindelijk een week vertraging opleverde voor de overdracht, maar daardoor werd er geen extra premies of borgstellingen gevraagd.
    Kijk dus goed wat je opties hiervoor zijn, laat je goed informeren. En zorg vooral dat je tijdig door alle papieren heen bent.

    Verder, veel plezier met het kopen van een huis!

    Groeten Nicole

    #91404 Reageer
    Roel72
    Deelnemer

    Heb je nog een naam of nummer van die tussenpersoon? Wij willen ook een huis kopen maar dat gaat niet zo maar.

    Mvg,

    Roel

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #86675 in Tweedegraads AV blok en hypotheek/levensverzekering
Je informatie: