default-header

Turkije rondreis

Home Forums Reizen Turkije rondreis

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #78961 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo Hartgenoten.

    Inmiddels zijn wij weer heelheids thuisgekomen.
    Voordat wij deze rondreis Turkije gingen maken heb ik wel gedacht, ik hoop dat ik het volhoud.
    Wij hebben veel gezien, vooral de restanten van een heel oude beschaving.
    Ook de temperatuur had ik geen last van maar ik moet ook wel zeggen dat ik goed tegen de warmte kan.
    De pillen om vocht aftedrijven heb ik laten staan, omdat ik bang was dat ik anders teveel vocht zou verliezen.
    Want dit zou in combinatie met veel transpireren niet goed komen.
    Als iemand belang bij foto’s heeft wil deze wel mailen
    In augustus moet ik voor een ejectie en fractie, ik beneiuwd of ik boven de 30 zit dan hoef ik nog geen inplantaat.

    met de hartelijke groeten van Seun

    #83965 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Seun,

    Leuk om op de hoogte gesteld te worden. Het is toch alweer ruim een maand geleden dat we het over je rondreis hebben gehad.

    Wat waren de mooiste dingen die je hebt gezien? Je had namelijk heel wat op de planning staan.

    Groeten, Job

    #83966 Reageer
    Nicc
    Deelnemer

    Hallo Seun,

    Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. Daar is een vakantie tenslotte ook voor bedoeld. En mooi kunnen oude ruïnes zijn he? Ik ben vorig jaar naar de ruïnes van Carthago geweest in Tunesië. Dat was echt heel indrukkend. Ze waren toen al zover ontwikkeld voor die tijd (het was natuurlijk wel de hoofdstad van het Carthaagse Rijk, maar toch).
    Maar wat heb je verder gedaan? Heb je alle geplande dingen nog kunnen doen? En heb je nu ook echt het gevoel dat je op vakantie bent geweest of was de reis nog best vermoeiend?
    Ik ben benieuwd naar de rest!

    Groetjes Nicole

    #85232 Reageer
    Patrice
    Gast

    Hallo,
    Waar ik ook vooral benieuwd naar ben is of je klachten tijdens de vliegreis gehad hebt? of dat het allemaal goed gegaan is.

    #85234 Reageer
    seun
    Deelnemer

    Hallo Patrice
    Tijdens onze rondreis in Turkije als wij ergensbij een bezienwaardigheid stopten, bleek onze reisleider nogal lang van stof.
    En al je dan in de hete zon staat met temperaturen rond de 40 graden, dan zocht ik de schaduw op.
    Het verhaal was zo lang dat als hij op het eind was dan was je het begin al vergeten.
    Verder was ik gestopt met de furosemide dit omdat door transpiratie je ook al veel vocht verliest, en om uitdroging te voor komen.
    Juist als je in bus zit rust dan uit,want je zit soms lang in de bus.
    Geniet van de dingen die je ziet restanten van een oude beschaving of de mensen zelf.
    Als je gaat wens ik je een mooie vakantie toe in een boeiend land.
    Groeten seun.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #85234 in Turkije rondreis
Je informatie: