default-header

Super ziekenhuis goede artsen!

Home Forums UMCG Groningen Super ziekenhuis goede artsen!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79104 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    UMCG.. het is groot.. maar je wordt zo persoonlijk behandeld!
    Echt super hoe die artsen tijd voor je nemen. en de verpleging was ook zeer goed.

    Groet Rene

    #84857 Reageer
    anna ellis
    Gast

    ER GAAT NIETS BOVEN GRONINGEN 😆 :kiss:

    Ik wens je beterschap!

    Anna Ellis

    #85131 Reageer
    friesin
    Deelnemer

    Hoi,

    Ik heb een vraag welke cardioloog heb je goede ervaringen mee?
    Ik woon sinds een tyd weer in friesland en ga dus weer naar groningen ziekenhuis, maar toen ik daar weg ging had ik een kinder cardioloog en nu moet ik naar volwassenen maar zou willen weten welke goed en wat vriendelijk is.

    #85860 Reageer
    renkel
    Deelnemer

    Mijn man (40 jaar) staat inmiddels op de wachtlijst voor een donorhart. Vanaf 1997 hebben wij Dr. v.d. Berg in het UMCG. Wij hebben met hem goede ervaringen. Als Hans weer eens in het ziekenhuis ligt zal hij altijd even langs komen als hij aan het werk is om te vragen hoe het met Hans gaat. Nu kennen wij hem inmiddels als weer 12,5 jaar. Hans is nu onder behandeling van de transplantatie-arts Dr. Brugemann. Die dokter is heel leuk en heel anders dan andere dokters.

    Toch is het voor iedereen weer heel persoonlijk. Hans was net 28 jaar oud toen bij hem gedilateerde cardiomyopathie werd vastgesteld. Hij zou met zijn hart nog 1 a 2 jaar te leven hebben. Inmiddels zijn we alweer 12,5 jaar verder, maar nu komt het einde toch wel in zicht en we hopen dan ook dat er op tijd een donorhart beschikbaar komt.

    Succes ermee.

    Groet, Reina (34 jaar bijna..)

    #87590 Reageer
    alkimben
    Deelnemer

    Hallo allemaal,

    Zeker een super ziekenhuis!!!!
    Ook toen mijn eerste parapluutje werd geplaast en de volgende dag zoek was geraak en ik met spoed weer geopereerd moest worden stond iedereen voor mij en mijn vriend klaar!!!!
    De tweede keer dat mijn parapluutje werd geplaatst ging alles goed en de na zorg is geweldig mijn cardioloog belt me altijd zelf op en ik krijg haar ook altijd zelf te spreken als ik vragen heb.

    Groetjes Patries.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #84857 in Super ziekenhuis goede artsen!
Je informatie: