default-header

Stress hormonen

Home Forums Hormonen Stress hormonen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #78668 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Intussen hebben we allemaal de uitdrukking “lachen is het beste medicijn” gehoord. Over de jaren is wetenschappelijk bewezen dat de therapeutische waarde van lachen leidt tot een lagere bloeddruk en hartslag. Long inhoud wordt verbeterd, zo ook geheugen en alertheid. Pijn wordt verminderd en stoelgang verbeterd.
    Bovenal leidt het ook tot de vermindering van stress hormonen. Dit leidt tot een spiraal van verbetering…

    Bron; NCBI

    #81758 Reageer
    Marly
    Gast

    Jep, en daarom is het goed om af en toe te lezen en te reageren in het forum ‘LOL’ 😉 Hahaha:P

    #82195 Reageer
    Melanie
    Deelnemer

    Hahahahaha late reactie ja het is wel waar. Ik kijk de laatste tijd graag d stand up shows van Chris Rock nou 2 keer per week zon sessie en ik voel me als herboren!

    #81561 Reageer
    Anoniem
    Gast

    Iedereen heeft z’n grens en bij jouw is de grens nu bereikt. Logisch. Ik had eens een collega die tegen mij zei….nadat ik m’n hele vreselijk, verdrietige levensverhaal had verteld en in tranen uitbarstte…
    JE HOEFT NIET ALTIJD STERK TE ZIJN ! Zo simpel en zo waardevol…

    #81562 Reageer
    brandy
    Deelnemer

    Lieve Annemarie,
    Heel logisch,nu even aan je man en aan jezelf denken hoor
    Liefs van mij

    #81563 Reageer
    Marilene
    Deelnemer

    Sterkte Annemarie:)

    #81564 Reageer
    elzi
    Deelnemer

    Sterkte Annemarie. Ik hoop dat jij en je man weer snel opkrabbelen, en dat we je hier weer ontmoeten op het forum. Rustig aan doen.
    Hartegroeten van Ellen

    #81565 Reageer
    Roland
    Gast

    Dank jullie wel!

    #81566 Reageer
    Richard
    Deelnemer

    Kop op Annemarie en vooral niet wegzakken in een negatieve spiraal, dat is zeker niet goed voor je.

    #81567 Reageer
    Anoniem
    Gast

    Sterkte, denk nu maar even aan jezelf, lekker uitrusten, straks wordt het weer mooi weer, dat isook weer even beter voor je, groetjes annama

    #81568 Reageer
    happylil
    Deelnemer

    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd! Houd je haaks!
    Groet van Lil

    #81569 Reageer
    Anoniem
    Gast

    Even stapje terug meis.

    #81570 Reageer
    catootje
    Deelnemer

    sterkte het is goed om een time out te nemen .Groet van Catootje

    #81571 Reageer
    Roland
    Gast

    Het is inderdaad een time out! Even ‘mindfull’ zijn. Dingen laten bezinken, ook hiervoor geef ik mezelf ruimte.Ik zak niet weg in een negatieve spiraal, daarvoor sta ik te positief in het leven. Hartegroet, Annemarie

    #81572 Reageer
    Anoniem
    Gast

    Fijn dat je alweer zo actief bent op het forum.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
Reageer op: Reactie #81758 in Stress hormonen
Je informatie: