default-header

stil infarct

Home Forums Hartinfarct stil infarct

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79324 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    hallo gisteren voelde ik me niet goed en ben naar de ha geweest daar aan de eg te hebben gelegen bleek dat ik een poosje gelden een stil infarct heb gehad,ik heb niks vernomen.
    nu wil ik vragen wie kent dit ook/
    ik vind het wel eng
    gr tjitske

    #85969 Reageer
    Tolletje
    Deelnemer

    [i]toen ik met een groot infarct werd opgenomen, bleek ik er al drie te hebben gehad, die niet waren herkent. Achteraf kon ik wel ongeveer nagaan, wanneer dat geweest moest zij, omdat ik me toen ziek voelde, wat zelden voorkwam, maar geen klachten die bij een infarct passen. Nu weet men beter, vrouwen en ook veel mannen hebben gewoon vaak andere klachten. Mijn vader was grieperig en viel 5 minuten later dood van zijn stoel. Ook bij mij is het vaak gewoon een hevig gevoel van onbehagen geweest [heb al vel infarcten doorgemaakt] maar haast nooit de standaard klachten en zelfs nog nooit uitstraling naar de arm. Bij mijn moeder was het ook een griepgevoel en omdat ze een flinke ontregeling van haar diabets daardoor kreeg, werd ze naar het ziekenhuis gebracht, waar men een groot infarct bemerkte. Dus pas voortaan op, bij twijfel een arts raadplegen met de mededeling wat je al eens overkwam, een ECG is snel gemaakt.
    Een hartengroet
    Geertje[/i]

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #85969 in stil infarct
Je informatie: