default-header

Statine slikken ‘voor de zekerheid’ is gevaarlijk

Home Forums Cholesterol Statine slikken ‘voor de zekerheid’ is gevaarlijk

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
  • Auteur
    Berichten
  • #87116 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dan zou het leven ene tranendal zijn ben ik bang…ben gelukkig van nature een positief mens…en humor..heb een mens zo af en toe echt nodig!!

    #87117 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    Wat is Bobbie een schatje ,maar je ziet er zelf ook erg leuk uit!!! Ik zou niet stoppen met medicijnen maar het zijn er wel veel he? Ik heb gelukig nog geen last van bijwerkingen gehad,behalve met m,n bloeddrukverlagers ,daar ben ik echt drie weken heel duizelig van ,dus als ze verhoogt worden ,dan ga ik er maar weer drie weken voor,het is niet anders.Vandaag ben ik met m,n jongste zoon naar de Rijnekeboulevard geweest ,dat is voor het eerst sinds ik ziek geworden ben,we zijn geloof ik wel in tien tot twaalf winkels geweest.Heerlijk vind ik dat ,het is echt ons ding samen,m,n zoon hoopt binnekort te verhuizen ,dus het was om alvast te kijken,waar hij dingen kan kopen!

    leuk dat je ook gelooft om 85 te worden ,ik geloof dat ook …..en jij Marjolein????? wat denk jij??,dan moeten we maar vragen of we bij elkaar in de buurt oud mogen worden dat is wel prettig om elkaar te helpen met die hobbezakken,kunnen we ook gezellig kletsen

    #87118 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Gezellig Nel, vaak vinden jongens dat toch minder om met mams te winkelen…des te meer genieten als het wel kan …

    tuurlijk word ik minimaal 85…ik woon in Rotterdam…katwijk is wat noordelijker…weet niet waar Suzan woont??..dacht dat Kelly zo heette..maar kan het niet terug zien als ik een bericht aan het typen ben..whahahhahah..

    van die overtoomzakken zijn ook wel wat..lekker groot en waterdicht…ook handig als het regent als we ergens verdwaald zijn…hihihihi..

    #87119 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    jahhhhh…..dan gaan we expres verdwalen!!!!!!We lopen wel een risico in die grote zakken,dat ze ons dan bij het groot vuil zetten………………….nou ja ,dan komen we zeker nog eens ergens…..haha

    #87120 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    wie weet maken we zo nog een wereldreis zonder dat we het beseffen..whahahhahhaha

    #87121 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    vind je Afrika wel wat!!!!! ik ben daar nog nooit geweest

    #87122 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    nee…nog nooit geweest…lijk mij wel tussen de leeuwen en de tijgers…en nijlpaarden..zijn ook mijn favoriet..hihihihi…

    #87123 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    we houden nu eenmaal van diertjes groot en klein!!!!!! en hoe was je lange weekend,heb je het leuk gehad????

    #87124 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    lekker van alles en nog wat gedaan…zaterdag wat gewinkeld…zondag hebben we vijf bullen gewassen in de tuin…ik rook net zo hard naar de shampoo als de boeffie’s..en net zo nat..whahhahahah…en vandaag lekker relaxed…op even boodschappen na dan..want ik was stokbrood vergeten te halen…oeps..zondag wilde we stokbroodjes met allerlei lekkers eten..en toen zei mijn man..en waar heb je de stokbrood gelaten..ohw…vergeten..whahahhaha..dus dat hebben we vandaag gedaan..mijn buuf vertelde dat de c1000 open was vandaag..wist ik niet, anders was ik naar een avondwinkel gegaan…want een beetje zonde om al het lekkers te laten bederven niet waar?

    verder lekker gewandeld met de bullen…en achter de pc gezeten met mijn virtuele boerderijen..whhahahhaha.

    morgen weer werken…kijken wat de week ons weer brengt…

    #87125 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    is dat farm-ville???? dat heb ik ook een hele tijd gedaan,tot ik er van de ene op de andere dag geen zin meer in had ,gek is dat he? ik heb er altijd erg van genoten,maar ik zou nu niet meer weten hoe ik het moet doen,Ik heb dat vaak hoor ,dan is het ineens over!

    lekkere stokbroodjes….mmmmmm….wij hebben bloemkool gegeten ,met rosbeef,Ik ben naar de markt geweest,vrijdag Dick haalt normaal de boodschappen.We eten in het weekend ,vaak iets makkelijker,vooral zondags,broodjes met allerlei vleesjes ,ik meestal tartaar,daar zit niets toegevoegds in,of wraps,vind ik zelf ook erg lekker daar kan ik in doen wat ik wil.Ik zet het dan op tafel in de kamer en dan kunnen ze ,de kinderen ,pakken wat ze willen.Ik ben niet zo van de bediening!!!!! meer van het kletsen….hihi

    #87126 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    wij ook hoor…stokbroodjes gesneden….in plakjes..en dan een ronde draaibord waar alle lekkers op ligt…van diverse kaasjes, salade’s, rosbief, chorizo..schwartzwalder schinken..hihihi…heerlijk smullen…en de bullen genieten mee..vooral het stinkkaasje van baassie..wahahahah

    hmmm..tartaar met uitje gesnipperd…zo rauw op het broodje…wow..daar heb ik ook weer eens zin in…hihihi…mijn man walgt ervan..maar zo lekker…hihihii

    #87127 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    happy harvest op hyves..landleven heb je nu ook…

    farmerama…my free farm…en op facebook farmville en cityville..hihihi..

    dus ik ben flink aan het boeren..virtueel dan he….hier in de tuin hooguit de aardbeien…

    #87128 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    dus je bent lekker van de straat!!!!!!

    #87129 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ach…je moet ergens aan verslaafd zijn ..hihihihi…vind ik leuk..smorgens voor ik naar mijn werk ga …tussen half 6 en half 7 werk ik alles even bij…en dan sávonds weer eventjes bij werken…

    #87130 Reageer
    Nel
    Deelnemer

    je bent gewoon verslaaft aan werken……. HAHAHA, groot gelijk ,het is ook leuk!!!!!Sjonge Marjolijn ,sta je zo vroeg op?je moet natuurlijk reizen in Rotterdam ,dat is altijd een probleem vind ik in de stad!!!! wij hebben 22 jaar in Leiden gewoont en als ik naar m,n werk in Katwijk ging had ik net zoveel tijd nodig om de stad uit te komen als om naar Katwijk te rijden ,en dan is Leiden nog een klein stadje.Maar het leuke van de stad vind ik de sfeer,een dorp is vaak toch ff meer behoudender,teminste dat is Katwijk wel.Ik heb er natuurlijk tot aan 1988 gewoond en toen ik wegging miste ik het niet hoor!!!!We zijn allebei wel Katwijkers maar hebben ook veel import in onze fam, en dat maakt je toch altijd eventjes ,anders, maar het is goed hoor om hier weer te wonen,ik ben in 10 min. op mijn werk,op de fiets en ook naar strand is het 10 min. dat is wel fijn.Dick vind het grappig dat je aardbeien in je tuin hebt,hij heeft een volkstuintje……..en ook met aardbeitjes en andere gezonde dingen,lekker hoor

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
Reageer op: Reactie #87119 in Statine slikken ‘voor de zekerheid’ is gevaarlijk
Je informatie: