default-header

Stamcelbehandeling

Home Forums Stamcelbehandeling Stamcelbehandeling

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #78737 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik zag net een nieuw hartverhaal met een vraag over stamcelbehandelingen. Misschien dat iemand hier wat meer informatie over kan geven….

    Onderstaand het hartverhaal

    [i]Stamcelbehandelingjan0105 -31/10/2008 – 20:34 [/i]

    Beste lotgenoten, Na een bypass operatie en na diverse malen te zijn gedotterd, zonder resultaat, zijn volgens mijn cardioloog weinig of geen alternatieven meer. Er is nog wel een mogelijkheid om in aanmerking te komen voor een stamcelbehandeling. Wie heeft hier ervaring mee ? en wat zijn eventueel de resultaten. Mvg Jan

    #82698 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Job Pieter Tent schrijft:
    [quote]Ik zag net een nieuw hartverhaal met een vraag over stamcelbehandelingen. Misschien dat iemand hier wat meer informatie over kan geven….

    Onderstaand het hartverhaal

    [i]Stamcelbehandelingjan0105 -31/10/2008 – 20:34 [/i]

    Beste lotgenoten, Na een bypass operatie en na diverse malen te zijn gedotterd, zonder resultaat, zijn volgens mijn cardioloog weinig of geen alternatieven meer. Er is nog wel een mogelijkheid om in aanmerking te komen voor een stamcelbehandeling. Wie heeft hier ervaring mee ? en wat zijn eventueel de resultaten. Mvg Jan[/quote]

    #84514 Reageer
    Denis
    Deelnemer

    Hi Job,

    Ik ben een weblog gestart over mijn (komende) behandeling met stamcellen.
    Misschien kan dat Jan helpen?
    Zie mijn bericht van gisteren onder de categorie “Stamcellen” met de titel:
    “Mijn eigen verhaal over de behandeling met stamcellen”
    Het adres van de weblog is : [url]http://www.denisdaytoday.blogspot.com/[/url]
    Met vriendelijke groet,
    Denis Janssen

    #86680 Reageer
    glenn49
    Deelnemer

    hallo jan,

    ik heb inmiddels al twee maal een stamceltransplantatie ondergaan. zie voor informatie mijn reactie van vandaag bij marij. groetjes en veel succes, glenn.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #82698 in Stamcelbehandeling
Je informatie: