default-header

Stamcelbehandeling!

Home Forums Ik kom graag in contact met… Stamcelbehandeling!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #80668 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Goedemiddag 

    Graag zou ik in contact willen komen met hartpatiënten (lotgenoten) die een stamcelbehandeling hebben ondergaan.

    5 april heb ik in het LUMC bij professor Atsma een stamcelbehandeling gehad , injecties in het hart.

    Dus 4 maanden geleden, echter sinds een week of  2 voel ik mij iets beter, niet elke dag nog, moet nog steeds een spray nemen, hoeveel dat daarvoor wel 10-12 x per dag was, nu dus duidelijk minder, maar ik zit met zoveel vragen nog. Misschien dat iemand deze behandeling ook heeft gehad om mij hierbij te helpen

    Vorige week is de perfusiescan gemaakt, dus ik hoop snel de uitslag te horen of het zijn werk al een beetje doet. Maar tot

    de tijd dat ik het zal weten ben ik nog erg in onzekerheid, omdat het de ene dag beter gaat dan de andere dag.

    veel kan ik nog niet, ook nog geen hartrevalidatie. En lopen bv in een winkel gaat ook nog niet. 

    graag hoor ik reacties hierop, alvast hartelijk dank hiervoor 

    groetjes

    Els

     

     

    #93640 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Els,

    Na de behandeling met stamcellen kan het wel tot een jaar duren voordat u uw conditie terug heeft.

    Als u onderstaande link aanklikt kunt u het een en ander lezen over stamceltherapie, hopelijk helpt dit u wat verder.

    https://www.lumc.nl/over-het-lumc/hoo/oraties-redes/2014/14062003480146/

    http://www.umcutrecht.nl/nl/Ziekenhuis/Afdelingen/Hart-en-vaatcentrum/Nieuws/Stamcel-helpt-het-hart-herstellen

     

    Ik ben benieuwd naar de uitslag van de perfusiescan.

     

    Anneliese Wijers-Barten

    #93649 Reageer
    Els49
    Deelnemer

    Goedemorgen Annelies

    Dankje voor je reactie, hoe het in zijn werk gaat met de stamcel dat weet ik allemaal.

    ook de nazorg.

    Maar ben er wel achter gekomen dat het voor iedereen anders is wat betreft het herstel.

    de perfusiescan liet gelukkig zien dat het aanslaat bij mij, maar helemaal zeker weten we het pas na 12-14 maanden,of het door gaat zetten of op een bepaald niveau blijft. Maar met deze uitslag ben ik al helemaal blij.

    groetjes

    Els

     

    #93652 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Els,

     

    Goed om te horen dat de behandeling aanslaat. Nu maar hopen dat het door gaat zetten.

    Succes!

     

    Anneliese Wijers-Barten

     

     

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #93640 in Stamcelbehandeling!
Je informatie: