default-header

SOS Talisman

Home Forums Pacemaker SOS Talisman

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #79191 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo,

    Ik heb sinds kort een pacemaker. Nu ben ik benieuwd of jullie hiervoor iets van een SOS talisman dragen om dit kenbaar te maken of juist niet.
    Zelf wil ik wel iets gaan dragen, maar wat… Nu zijn er 2 littekens zichtbaar, zou liever een mooie ketting omhangen dan zo’n klassieke ronde talisman. Of ben ik nu te ijdel :blush: ?

    Groetjes
    Patricia

    #85346 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Hoi Patricia,

    Ik heb een pasje waar alle gegevens op staan. Formaat bankpas.
    Deze krijg je toegestuurd. Volgens mij is er een landelijk registratie systeem.

    Wil je meer informatie kun je natuurlijk even iemand van de pacemakercontrole bellen.
    Kan me voor stellen dat je liever niet met SOS talisman om je nek gaat lopen.

    groeten,

    Anna Ellis

    #85347 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ben zelf geen voorstander van kettingen…daarvoor heb ik na twee jaar dato nog steeds teveel last van mijn litteken…
    hier ook een pasje..maar dan voor mijn hartklep..

    #85348 Reageer
    Patricia12
    Deelnemer

    Hoi Anna en “bulldogsrotterdam”,

    Ik heb inderdaad via het ziekenhuis ook een pasje gekregen, dit zit duidelijk zichtbaar in mijn portemonee. Het zal nu nog de onzekerheid zijn waardoor ik duidelijk(er) zichtbaar wil hebben dat ik een pacemaker draag.
    Bij mij zal en ketting ook niet tegen de littekens komen, dat scheelt weer.

    Fijn weekend alvast!

    Patricia

    #85349 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Wanneer een SOS talisman je een gevoel van veiligheid geeft kun je hem toch tijdelijk dragen?
    Heb je voldoende vertrouwen in je lichaam en de pacemaker dan kun je hem toch gewoon weer af doen en een leuke ketting gaan dragen?

    Jij ook een prettig weekend, 🙂

    Anna Ellis

    #85350 Reageer
    Elma
    Gast

    Op de website van de patientenvereniging aangeboren hartafwijkingen PAH staan links naar diverse mogelijkheden om SOS-informatie bij je te dragen.

    [url=http://www.aangeborenhartafwijking.nl/client/15/?websiteid=15&contentid=6153&hoofdid=4534&pagetitle=] Klik hier voor links op website PAH[/url]

    Mijn dochter heeft jaren lang een kettinkje gedragen van stichting witte kruis, maar heeft nu gekozen voor een medikaart.

    Elma

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #85347 in SOS Talisman
Je informatie: