default-header

Sjamanisme

Home Forums Alternatieve behandelingen Sjamanisme

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #79143 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Zoals jullie gelezen hebben, ben ik uitbehandeld volgens de dokter. Nu laat ik het er niet bij zitten en heb nu terwijl ik dit tiep een Groot Sjamaan in huis, die mij onder behandeling heeft. Ik wil in dit topic jullie mijn ervaringen laten lezen, omdat ik er nu na 2 behandelingen al baat bij heb!
    2 januari is hij hier gekomen. Zijn naam is Harley John Eagle, ook wel Golden Eagle.
    Na de eerste behandeling, afgelopen 3 januari, kon ik de 4 de januari ZONDER rolstoel zelf naar het postkantoor lopen. Dit is een afstand van 500 meter heen en weer! Ik kan dat weer! Ongelofelijk!!!
    Op internet is er heel veel te vinden over het Sjamanisme, er worden veel verhalen verteld, ook een hoop onzin.
    Ik heb de website waar Golden Eagle op is te vinden, wil er iemand na mijn verhalen meer informatie, kan er via mij contact opnemen.
    Eerlijk, ik ben vol verbazing, maar op een of andere manier werkt de kruiden en het gebeuren er omheen!
    Hou jullie op de hoogte!
    Hartelijke Groeten, ook Blije Groeten, Andrea

    #85101 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    hallo,
    Heb je voor mij het adres van de website van Golden Eagle?
    vast bedankt,
    Agnes

    #85125 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Ik zal even een korte update geven van mijn behandeling bij Golden Eagle. Zoals jullie al lazen heb ik 2 behandelingen gekregen en nu gaat het iedere dag een stapje vooruit. Ongelooflijk, maar waar! Ik heb meer energie, voel me beter en a.s zaterdag krijg ik de derde behandeling van de in totaal 9 behandelingen.
    Hou jullie op de hoogte!
    Hartelijke Groeten, Andrea

    #85126 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Super om te horen zeg!!….

    Fijn dat je er al zoveel baat bij heb..

    #85255 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ik HAD er even baat bij……….maar ik ben dus echt helemaal uitbehandeld, het slecht nieuws gesprek is afgelopen 26 januari geweest………..

    #117754 Reageer
    Geert de Jong
    Deelnemer

    Hi Andrea,

    ik ben benieuwd of nog actief bent op dit forum. Ik zou graag meer van je horen of jouw ervaringen met jouw sjamaan. Zou je contact met me op willen nemen?

    fijne dag,
    Geert

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reageer op: Reactie #117754 in Sjamanisme
Je informatie: