default-header

Sinus Tachycardie IST nog erger dan verwacht!

Home Forums Hart- en vaatziekten Sinus Tachycardie IST nog erger dan verwacht!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Berichten
  • #80940 Reageer
    Delacoline
    Gast

    Hoi Saby,

    Ook ik heb regelmatig te kampen (gehad) en soms nog, van pijn op de borst en tussen mijn schouderbladen, er zijn diverse oorzaken genoemd, zoals medicijnen en kou. Het antwoord van je cardioloog vind ik nogal kort door de bocht hij kan immers niet voelen wat jij voelt.

    Het heeft in de regel niets met je hart te maken denk ik, daar denken we natuurlijk als eerste aan.

    Mijn ervaring is dat je bij deze pijn je ademhaling moet gaan beheersen. ik ga even rustig op mijn rug liggen, adem diep in via mijn neus en blaas uit via mijn mond en doe dit een paar keer, meestal helpt dat, je wordt er ook rustiger van.

    Probeer het maar succes !!

    Groet,
    Rob

    #80946 Reageer
    Delacoline
    Gast

    Hoi Saby,

    Ook ik heb regelmatig te kampen (gehad) en soms nog, van pijn op de borst en tussen mijn schouderbladen, er zijn diverse oorzaken genoemd, zoals medicijnen en kou. Het antwoord van je cardioloog vind ik nogal kort door de bocht hij kan immers niet voelen wat jij voelt.

    Het heeft in de regel niets met je hart te maken denk ik, daar denken we natuurlijk als eerste aan.

    Mijn ervaring is dat je bij deze pijn je ademhaling moet gaan beheersen. ik ga even rustig op mijn rug liggen, adem diep in via mijn neus en blaas uit via mijn mond en doe dit een paar keer, meestal helpt dat, je wordt er ook rustiger van.

    Probeer het maar succes !!

    Groet,
    Rob

    #80959 Reageer
    Delacoline
    Gast

    Hoi Saby,

    Ook ik heb regelmatig te kampen (gehad) en soms nog, van pijn op de borst en tussen mijn schouderbladen, er zijn diverse oorzaken genoemd, zoals medicijnen en kou. Het antwoord van je cardioloog vind ik nogal kort door de bocht hij kan immers niet voelen wat jij voelt.

    Het heeft in de regel niets met je hart te maken denk ik, daar denken we natuurlijk als eerste aan.

    Mijn ervaring is dat je bij deze pijn je ademhaling moet gaan beheersen. ik ga even rustig op mijn rug liggen, adem diep in via mijn neus en blaas uit via mijn mond en doe dit een paar keer, meestal helpt dat, je wordt er ook rustiger van.

    Probeer het maar succes !!

    Groet,
    Rob

    #80948 Reageer
    Delacoline
    Gast

    saby

    zat net nog even te kijken had het omgedraaid sorry in neus uit mond heb ik al aangepast. 😳
    succes

    Rob

    #80961 Reageer
    Delacoline
    Gast

    saby

    zat net nog even te kijken had het omgedraaid sorry in neus uit mond heb ik al aangepast. 😳
    succes

    Rob

    #80970 Reageer
    Delacoline
    Gast

    saby

    zat net nog even te kijken had het omgedraaid sorry in neus uit mond heb ik al aangepast. 😳
    succes

    Rob

    #80949 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hey Rob,

    Niet erg ,was me niet eens opgevallen :lol:.
    Groetjes..

    #80962 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hey Rob,

    Niet erg ,was me niet eens opgevallen :lol:.
    Groetjes..

    #80971 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hey Rob,

    Niet erg ,was me niet eens opgevallen :lol:.
    Groetjes..

    #80950 Reageer
    Leonardo
    Deelnemer

    Na mijn bypass operatie en gebruik van statines kreeg ik ook veel last van spierpijn vooral tussen de schouderbladen en gewrichtsspierpijnen. Mijn cardioloog lachtte deze spierpijnklachten weg, en nam me niet serieus toen ik de simvastatine als mogelijke oorzaak aanwees. Ben Q10 gaan slikken —> als je statines slikt wordt het broodnodige Q10 in je lichaam voor een groot deel afgebroken, elke arts maar zeker elke cardioloog zou hiervan op de hoogte moeten zijn en deze informatie niet bewust moeten achterhouden voor zijn patienten.
    Bespreek deze klachten eens met je huisarts wellicht kom je daar wél verder mee!
    Groeten, Leo

    #80963 Reageer
    Leonardo
    Deelnemer

    Na mijn bypass operatie en gebruik van statines kreeg ik ook veel last van spierpijn vooral tussen de schouderbladen en gewrichtsspierpijnen. Mijn cardioloog lachtte deze spierpijnklachten weg, en nam me niet serieus toen ik de simvastatine als mogelijke oorzaak aanwees. Ben Q10 gaan slikken —> als je statines slikt wordt het broodnodige Q10 in je lichaam voor een groot deel afgebroken, elke arts maar zeker elke cardioloog zou hiervan op de hoogte moeten zijn en deze informatie niet bewust moeten achterhouden voor zijn patienten.
    Bespreek deze klachten eens met je huisarts wellicht kom je daar wél verder mee!
    Groeten, Leo

    #80972 Reageer
    Leonardo
    Deelnemer

    Na mijn bypass operatie en gebruik van statines kreeg ik ook veel last van spierpijn vooral tussen de schouderbladen en gewrichtsspierpijnen. Mijn cardioloog lachtte deze spierpijnklachten weg, en nam me niet serieus toen ik de simvastatine als mogelijke oorzaak aanwees. Ben Q10 gaan slikken —> als je statines slikt wordt het broodnodige Q10 in je lichaam voor een groot deel afgebroken, elke arts maar zeker elke cardioloog zou hiervan op de hoogte moeten zijn en deze informatie niet bewust moeten achterhouden voor zijn patienten.
    Bespreek deze klachten eens met je huisarts wellicht kom je daar wél verder mee!
    Groeten, Leo

    #80951 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hallo Leo,

    Ik zal dit zeker ook aan mijn huisarts voorleggen, kijken wat die zegt..
    Heb je nog steeds last van de spierpijnen,of is dat met de Q10 overgegaan??
    Groetjes saby..

    #80964 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hallo Leo,

    Ik zal dit zeker ook aan mijn huisarts voorleggen, kijken wat die zegt..
    Heb je nog steeds last van de spierpijnen,of is dat met de Q10 overgegaan??
    Groetjes saby..

    #80973 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hallo Leo,

    Ik zal dit zeker ook aan mijn huisarts voorleggen, kijken wat die zegt..
    Heb je nog steeds last van de spierpijnen,of is dat met de Q10 overgegaan??
    Groetjes saby..

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
Reageer op: Reactie #80951 in Sinus Tachycardie IST nog erger dan verwacht!
Je informatie: