default-header

’s nachts 7 keer eruit moeten

Home Forums Recepten en tips ’s nachts 7 keer eruit moeten

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #80164 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo beste mensen,

    Heb even zitten lezen wat er allemaal beschreven staat over vaak plassen.Ik moet er na mijn hartkathetarisatie eind aug 2013 soms wel 7 keer uit, heb nu 2 nachten weer achter de rug dat dit het geval was en ik heb ook nachten dat ik er 3 tot 4 keer uit moet, ik kan geen een nacht meer doorslapen en ben bekaf.
    Overdag kan ik een stuk minder plassen, heb ook dikke onderbenen …..ik had voor mijn kathetarisatie altijd furosemide, dan was het s’ morgens plassen dan de rest van de dag niet meer, alhoewel het wel minder werd s’ morgens.Bij de kathetarisatie is gebleken dat er weer 1 bypass dicht zit bij mij en kreeg dus losartan voorgeschreven, daar kon ik echter niet tegen en kreeg Amlodipine voorgeschreven. Ik heb het idee dat het door de medicijnen komt of zou er toch meer aan de hand zijn? Ik heb mijn cardioloog na de kathetarisatie niet meer gesproken, zie hem 7 nov pas weer en krijg dan een hartecho.Zou het dan toch hartfalen kunnen zijn??

    Groetjes Irene :laugh:

    #90429 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Heb je ook een plastablet in je lijstje met medicijnen?
    Zoja dan smorgens innemen.
    Als ik hem savonds inneem dan is het snachts inderdaad bingo.

    #90421 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Nee dat is mij afgenomen, had furosemide voor de kathetarisatie….

    #90420 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    zijn er dan pillen bij die dit ook veroorzaken en die je savonds inneemt?

    #90430 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Nee, ik neem s’avonds voor het slapen gaan alleen mijn allergie tabl en Crestor, cholesterolverlager, in en dat doe ik al zo sinds 2010.
    Heb inmiddels kontakt gehad met mijn cardioloog dat ik de Amlodipine s’avonds moest innemen en kijken hoe het gaat, blijft het zo dan moet ik toch weer de Furosemide erbij innemen.
    Eerst dan maar eens kijken wat het gaat doen als in het ’s avonds inneem.
    Het kon iig niet aan de amlodipine liggen zei hij 😉

    #90431 Reageer
    Lotje
    Gast

    Irene .
    Misschien kun je de bijsluiter van Amlopidine eens lezen. Daar staat namelijk bij de bijwerkingen het volgende :

    [size=CMS2CMS_LARGE][i]Verstoorde urinelozing, meer aandrang tot ’s nachts urineren, vaker moeten plassen.[/i][/size]

    Groetjes.

    #90432 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Lotje,

    Ik heb heel veel erover gegoogled maar ben dat niet tegengekomen en mijn cardioloog zei vanmiddag dat het niet van de Amlodepine kan komen ……..weet het nu ook niet meer 😉

    Grtjes Irene

    #90433 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Reactie #90430 in ’s nachts 7 keer eruit moeten
Je informatie: