default-header

Reveal wie heeft er nog meer een ingepland gekregen?

Home Forums Ritmestoornissen Reveal wie heeft er nog meer een ingepland gekregen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #80685 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Wie heeft er een Reveal ingeplad gekregen en wat is uw ervaring hiermee. Ik moet zelf het alarm activeren bij de chip die net onder mijn huid zit in mijn borst.

    Een Reveal registreed je hartslag. Het wordt via een internetkastje uitgelezen door de medicie.

    Wie heeft dit ook en wat is je ervaring hiermee. Het schijnt nog maar 2 jaar te bestaan.

     

    #93686 Reageer
    Peter de Joode
    Deelnemer

    Sinds mei 2017 heb ik een Reveal van Medtronic. Ik heb er geen last van (gehad) en het werkt kennelijk goed. 

    Je moet wel weten dat de Reveal erin zit om te wachten totdat…. Bij mij heb ik vam mei tot eind november geen last gehad. Gelukkig heeft hij gereageert op het moment dat ik in bed lag. Daarna mocht ik naar het ziekenhuis. Na bijna 2 weken onderzoek gaat er morgen een S-ICD in. 

    Ik heb het kastje altijd onder mijn bed staan en ging ook mee naar Spanje met de zomer. Geen probleem met de verbinding gehad. Het werkt makkelijk. Stekker erin en klaar. 

    In februari en mei heb ik op onverklare wijze een hartstilstand gehad. Door de Reveal is de oorzaak gevonden. 

     

    Succes ermee! 

     

    #93687 Reageer
    Peter de Joode
    Deelnemer

    [quote=Peter de Joode]

    Sinds mei 2017 heb ik een Reveal van Medtronic. Ik heb er geen last van (gehad) en het werkt kennelijk goed. 

    Je moet wel weten dat de Reveal erin zit om te wachten totdat…. Bij mij heb ik vam mei tot eind november geen last gehad. Gelukkig heeft hij gereageert op het moment dat ik in bed lag. Daarna mocht ik naar het ziekenhuis. Na bijna 2 weken onderzoek gaat er morgen een S-ICD in. 

    Ik heb het kastje altijd onder mijn bed staan en ging ook mee naar Spanje met de zomer. Geen probleem met de verbinding gehad. Het werkt makkelijk. Stekker erin en klaar. 

    In februari en mei heb ik op onverklarbare wijze een hartstilstand gehad. Door de Reveal is de oorzaak gevonden. 

     

    Succes ermee! 

     

    [/quote]

    #93688 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Een Reveal implanteren gebeurt al langer. Het risico op ernstige complicaties is erg klein.

    Wel is er een kans op infectie, doordat de Reveal onder de huid wordt geplaatst, of u kunt overgevoelig zijn voor de materialen.

    U kunt meestal na de implantatie uw normale leven weer oppakken, het kan echter wel eens voorkomen dat uw arts u vraagt om bepaalde activiteiten niet uit te voeren, dit vanwege het eventurle flauwvallen.

     

    De Revael bestaat uit 3 onderdelen:

    het Implantaat

    de Activator (afstandsbediening om uw eigen hartfilmpje te maken)

    Programmeerapparaat (computer in het ziekenhuis voor uitlezen van de hartfilmpjes en voor het makenvan de juiste instellingen).

     

    Anneliese Wijers-Barten

    #93692 Reageer
    cardionaatje
    Deelnemer

    En?! Is jouw reveal al geplaatst Ina? Viel het mee of tegen? 

    Ik heb er van de week eentje gekregen. Het viel enorm mee. Mijn reveal werkt op een app op mijn mobiel. 

    Ik ben uiteraard erg nieuwsgierig of het apparaatje iets ontdekt. Maar dat kan ik zelf niet zien in de app.

    Over een week of twee de nacontrole van de wond en even checken of de instellingen kloppen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #93687 in Reveal wie heeft er nog meer een ingepland gekregen?
Je informatie: