default-header

Reis naar Gambia

Home Forums Reizen Reis naar Gambia

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #79121 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo reisgenoten.

    Als alles goed gaat gaan wij begin maart naar Gambia, zijn er reis genoten die hier al eerder zijn geweest en wat waren jullie ervaringen.
    Ook is mijn vraag, heeft eimand ervaringen met het gebruik van hart medicatie in combinatie met malaria pillen.
    Ik weet er komen veel vogelsoorten voor, het lijk mij mooi om er foto’s van te maken.
    Toen ik nog werkte kwam ik wel in zuid afrika, ik vond dat een mooi land ook wat het klimaat betreft.

    Groeten seun.

    #85173 Reageer
    Anneliese
    Gast

    Je kunt het beste met de GGD contact opnemen, zij hebben speciale artsen in dienst die zich bezig houden met vaccinaties, lees hierover meer door op onderstaande link te klikken:
    https://secure.ggdreizen.nl/

    B)

    #85175 Reageer
    seun
    Deelnemer

    Bedankt Annelies.

    Wij hebben deze week al een afspraak met de GGD, het gaat ons ook welke inenting en welke malaria tablet.
    Bij de huis arts hebben wij vernomen dat die geen gele koorts inenting , die verwees ons ook al naar de GGD.
    Groetjes seun

    #85196 Reageer
    mrlle
    Deelnemer

    Inderdaad even goed laten informeren over die pillen.
    Misschien nog een andere tip, neem voor de zekerheid van die strakke sokken (kun je bij de huisarts vragen) mee. Door vliegen en temperatuur kun je last krijgen van vocht in je enkels.

    #85201 Reageer
    seun
    Deelnemer

    Hallo
    Nog bedankt voor de tip met de strakke sokken.
    Vandaag bij de GGD geweest en die rade mij ook aan een injectie ter voorkoming van buik tyfisch.
    Dit omdat ik pantoprazol(maagwand beschermer) gebruik,en men vatbaarder is voor buik tyfisch.
    Toen wij in Turkije waren heb ik de furosemide ratiopharm niet gebruikt, dit omdat door het transpireren ik ook al veel vocht verlies.
    Dit is toen goed gegaan.
    Hartelijk groeten.
    Seun

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #85173 in Reis naar Gambia
Je informatie: