default-header

re-bentall operatie

Home Forums Hartchirurgische centra re-bentall operatie

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #80968 Reageer
    sakari
    Deelnemer

    wat voor een verhaal en blijkbaar ben je nog steeds niet echt beter, ik kan mij best voorstellen dat je op sommige momenten met veel angst zal leven en op andere momenten vol hoop tegen de aankomenden jaren aankijkt.
    Ik denk dat de ups en downs bij een hartpatient horen, wij hebben geen keuze maar belangrijk is het de de ups overheersen , ik hoop dat je mensen om jou heen hebt met die je over jouw genoelens kan spreken,,,,,,,,
    groetjes,
    Astrid,

    #80977 Reageer
    sakari
    Deelnemer

    wat voor een verhaal en blijkbaar ben je nog steeds niet echt beter, ik kan mij best voorstellen dat je op sommige momenten met veel angst zal leven en op andere momenten vol hoop tegen de aankomenden jaren aankijkt.
    Ik denk dat de ups en downs bij een hartpatient horen, wij hebben geen keuze maar belangrijk is het de de ups overheersen , ik hoop dat je mensen om jou heen hebt met die je over jouw genoelens kan spreken,,,,,,,,
    groetjes,
    Astrid,

    #80979 Reageer
    sakari
    Deelnemer

    wat voor een verhaal en blijkbaar ben je nog steeds niet echt beter, ik kan mij best voorstellen dat je op sommige momenten met veel angst zal leven en op andere momenten vol hoop tegen de aankomenden jaren aankijkt.
    Ik denk dat de ups en downs bij een hartpatient horen, wij hebben geen keuze maar belangrijk is het de de ups overheersen , ik hoop dat je mensen om jou heen hebt met die je over jouw genoelens kan spreken,,,,,,,,
    groetjes,
    Astrid,

    #80969 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hoi Rob,

    Wat een verhaal zeg, je hebt de afgelopen jaren erg veel meegemaakt.
    Vind het knap van je dat je zo positief door het leven gaat, vooral omdat je al vele malen een infarct hebt gehad.
    Ik hoop dat het nu alleen maar beter met je zal gaan.
    Groetjes saby..

    #80978 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hoi Rob,

    Wat een verhaal zeg, je hebt de afgelopen jaren erg veel meegemaakt.
    Vind het knap van je dat je zo positief door het leven gaat, vooral omdat je al vele malen een infarct hebt gehad.
    Ik hoop dat het nu alleen maar beter met je zal gaan.
    Groetjes saby..

    #80980 Reageer
    sassy
    Deelnemer

    Hoi Rob,

    Wat een verhaal zeg, je hebt de afgelopen jaren erg veel meegemaakt.
    Vind het knap van je dat je zo positief door het leven gaat, vooral omdat je al vele malen een infarct hebt gehad.
    Ik hoop dat het nu alleen maar beter met je zal gaan.
    Groetjes saby..

    #78543 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste Lezers,

    Zal mezelf eerst even voorstellen:
    Ben man van 43 en 18 jaar geleden een Ross procedure/classic Bental ondergaan.
    Nu een verwijde Aorta, lekkende klep graad 3/4 waar aan gesleuteld moet worden. Verder een donor pulmonalis die matig/licht verkalkt is en ook al 18 jaar oud is.

    18 jaar geleden had je nog met mensen te maken in de medische sector. Tegenwoordig moet je een hoop zelf uitzoeken en praat je tegen een bureaucratische/arrogante fabriek. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

    Graag wil ik in ieder geval een second opinion, en ben ik op zoek naar de beste artsen/hart centra, alleen de grote ham vraag is;
    – Waar kun je in nederland het beste terecht ? Wat zijn jullie ervaringen met de hart centra in NL? Welke zijn goed/de beste? Welke Artsen, chirurgen?
    – Wat zijn de beste hart centra/artsen/chirurgen in het buitenland? Wat zijn jullie ervaringen??

    Zou het zeer op prijs stellen als iemand me de weg kan wijzen in deze “nieuwe” medische sector.
    Alvast heel erg bedankt!

    groeten,
    Guido

    #92170 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Guido,

    Ik kan me voorstellen dat je een second opinion wilt. Ik ben zeer te spreken over het hartcentrum van het azM (Maastricht), heb geen ervaring met andere hartcentra. Ik kan bij klachten (of vragen via de mail) altijd bij mijn cardioloog terecht. Ik heb zelfs ooit een antwoord via de mail gehad terwijl hij naar een congres in het buitenland was. Ook over de cardiogenetica ben ik zeer te spreken. Ook hiermee zijn de lijntjes kort.
    Je moet eens googlen op: cardiologie azm zorgkaart Nederland. Hier lees je recensies/ervaringen van hartpatiënten.
    Het hartcentrum van het Catharinaziekenhuis in Eindhoven staat ook zeer goed aangeschreven. Familie van mij heeft hier goede ervaringen mee.

    Heel veel succes.

    Hartegroet van Annemarie

    #92193 Reageer
    bentall_twee
    Gast

    Dank je wel Annemarie!! excuus voor de late reactie.

    Ben je daar zelf ook behandeld? Wat is de naam van de cardioloog als ik zou vrij mag zijn?

    Groeten,
    Guido

    #81631 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Guido,

    ik stuur je een persoonlijk berichtje.

    Groet,
    Annemarie

    #119631 Reageer
    Dorien
    Gast

    Annexatie zou je mij ook een bericht kunnen sturen.Ik moet ook voor een bentall operatie en moet /kan kiezen uit Maastricht of Eindhoven, en welke chirurg kun je me aanbevelen?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Reageer op: Reactie #80968 in re-bentall operatie
Je informatie: