default-header

Prinzmetal Agina.

Home Forums Angina pectoris Prinzmetal Agina.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #83550 Reageer
    zuster
    Deelnemer

    Hallo iedereen!

    Ik heb een prinzmetal forum uit Denemarken gevonden die heel veel informatie verstrekt!

    Het is het makkelijkste als je googled want dan kan je op VERTALEN drukken en je kunt het volgen.

    Je moet googlen naar prinzmetal dk forum

    Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

    Hartegroet ALice.:)

    #83552 Reageer
    Vonne
    Gast

    Hartstikke bedankt Alice. Ik heb er al even gekeken en ga er zeker nog verder lezen :

    http://www.prinzmetal.dk/en/news.php

    Groetjes, Yvonne

    #83554 Reageer
    zuster
    Deelnemer

    Hay Yvonne,

    Veel informatie he?Ik heb zo ook een yahoo groep prinzmetal,s_angina gevonden en heb me daarbij aangemeld.Echt veel informatie zeg.Ik geloof dat het een canadese yahoo groep is.

    Je kunt hem zo aanklikken via de prinzmetal.dk site.
    Je moet dan de post van 3april Hello I am new here openen.Het staat op de eerste reactie van Gitte op die post.Ik denk de 4e van boven.
    Veel succes hoor! Dan heb je weer veel om te lezen/leren.;)

    Ik laat over een poosje horen hoe het met me gaat .Ik hoop dat het met jou ook een beetje gaat.

    Lieve hartegroet Alice.:)

    #83626 Reageer
    Ron2
    Deelnemer

    hoi, ik heb ook heel veel last van druk en pijn op de borst, ik heb in 2003 een voorwand
    infarct door gemaakt en er zijn toen 2 stents geplaatst.
    nu 3 maanden geleden weer problemen met pijn en druk op de borst,en heeeel erg benauwd
    de cardioloog vond een probleem van hartfalen, dus erg benauwd bij lichte inspanning en
    benauwd s,nachts rechtop zittend slapen, hogebloeddruk 160 / 115 vocht in de benen
    dus allemaal tekenen van hartfalen9hartzwakte)
    verder onderzoek i.v.m de pijn en druk op ede borst bij inspanning.
    echo onderzoek volgde conclusie: zuurstof te kort bij het hart, dit i.v.m hartfalen.
    Na het echo onderzoek volgde het thalium isotopen onderzoek met licht radioactief mat.
    onderzoek in rust en dag later onderzoek bij een inspannend hart, conclusie vaat lijden.
    weer een hartcatheterisatie , conclusie 2 bloedvaten in het hart belemmerd 1 vat voor 40%
    andere vat 4 vernauwingen belemmerd voor 82%, conclusie het eerste vat dotteren en een
    stent, 2e vat een bypas operatie, dat ze het eerste vat hadden gedotterd en een stent hadden geplaatst hebben de cardiologen die de dotter en stent behandelingen uitvoerden
    in het M.C.A Alkmaar toch geprobeerd het 4 voudige afgesloten vat van een stent voorzien nadat 2 dagen eerder door cardiologen uit het M.C.A Alkmaar A.M.C Amsterdam
    Erasmus M.C Rotterdam geen kans gaven op een succes volle stent plaatsing.
    maar de cardioloog die de andere stent en dotterbehandeling uitvoerde heb TOCH met
    GROOT succes een voorlopige stent geplaatst in het 4 voudigafgesloten als blijkt dat het niet het gewenste resultaat heeft over 8 weken, dus pijn en druk op de borst, dan zal er
    toch bypas operatie moeten volgen.
    Maar we hopen uiteraard op dat het goed blijft

    Ron2

    #91171 Reageer
    Ans Brocks
    Deelnemer

    Hallo yvonne.

    Na lang zoeken vond ik deze site. De berichten zijn wel oud maar ik probeer het toch. Twee maanden terug is bij mij ook prinzmetal geconstateerd. Nu zou ik graag jou ervaringen weten. Zoals bv welke medicijnen heb je en of er nog ooits iets aan gedaan kan worden. Ik hoor het graag van jou.
    Groetjes Ans Brocks.
    Mijn email is ansbrocks@hotmail.com.

    #91172 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hallo Ans,

    Ik denk niet dat Yvonne (Vonne) nog aangemeld is. Zie haar profiel. Ik heb je een mailtje gestuurd en hoop dat je hier iets aan hebt.

    Groet,
    Annemarie

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
Reageer op: Reactie #83626 in Prinzmetal Agina.
Je informatie: