default-header

polsslagader niet te voelen

Home Forums Angina pectoris polsslagader niet te voelen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #80436 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo

    Een aantal weken geleden kreeg ik plots pijn aan mijn linker wijsvinger, lange vinger, duim, en muis alles dus links en ze werden blauw en dat duurde een paar dagen en nachten. ik ben naar de huisarts geweest en die dacht aan renaud syndroom en zei mij even af te wachten wel was de bloeddruk wat hoog 150 om 95.. Maar toen ging het wat beter ik had steeds minder last van de pijn en blauwe vingers, wel bleven ze als ze in de kou kwamen wit maar alleen de wijsvinger. en als hij weer warm werd hij eerst blauw dan rood maar ook dat werd beter toen werd hij als hij weer warm was alleen maar rood ongeveer normaal

    Toen weer naar de huisarts geweest en die kon ook geen polsslag meer voelen links dus naar het ziekenhuis gestuurd daar heb ik inmiddels twee onderzoeken gehad van de halsslagaders en vinger en pols aders.en krijg maandag 15 December de uitslag

    Nu maak ik mij ernstig zorgen dat het ader verkalking is zou dat kunnen?
    En heeft iemand die klachten ook, want lees alleen maar van de benen en halsaders maar niet van de handen en pols.

    Dank jullie alvast voor de reacties.

    Johan.

    #92131 Reageer
    hannes10
    Gast

    Hallo

    Ik ben inmiddels naar het ziekenhuis geweest en heb inmiddels een cta scan gehad en krijg nu op maandag 12 Januari de uitslag ik ben wel heel zenuwachtig voor wat het kan zijn, want de arts zei wel dat er iets mis is maar ze weten nog niet wat. ik hoop dat het niets ernstigs is. heeft iemand dat ook wel eens gehad dat er geen hartslag in linker pols te voelen is?

    Groeten Johan.

    #92132 Reageer
    Roland
    Gast

    Hallo Johan,

    Probeer niet te angstig te zijn voor wat gaat komen, je zit in het onderzoekstraject. Ik begrijp dat het spannend voor je is. Hopelijk wordt de oorzaak van je klachten snel duidelijk.
    Afgelopen donderdag moest er bij mij op de SEH een bloedgas geprikt worden. Deze saturatieprik moet genomen worden uit de polsslagader. Ondanks mijn hoge hartslag, ik was erg benauwd, was de slagader zowel links als rechts slecht te voelen.

    Sterkte gewenst!

    Hartegroet van Annemarie

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #92132 in polsslagader niet te voelen
Je informatie: