default-header

pillen innemen tijdens zomertijd die het weekeind ingaat

Home Forums Medicijnen pillen innemen tijdens zomertijd die het weekeind ingaat

  • Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door Anoniem.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #78859 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    ik weet niet hoelaat ik mijn pillen moet innemen nu de zomertijd begint op maandag. houd ik dezelfde tijd aan als nu? dus om 7 en 17 uur? of moet ik ze een uur eerder of later innemen, en is dit belangrijk voor as antistollingsmiddelen?
    alvast bedankt carin

    #83365 Reageer
    aart 1970
    Deelnemer

    Beste Carin,

    Dit is toch een grapje zeker, je neemt je pillen op dezelfde tijd in als normaal dus niet vroeger of later, dat het in werkelijkheid een uurtje vroeger of later is dan je nieuw ingestelde klok aan geeft heeft volgens mij geen enkele werking op je gezondheid.

    dus 7.00 uur is 7.00 uur en 17.00 uur is 17.00 uur, kijk maar op je klok, die je neem ik aan toch ook aanpast.

    Veel succes

    met vriendelijke groet,
    Rob

    #83366 Reageer
    carin50
    Deelnemer

    hoi rob
    nee mijn vraag was geen grap, ze hadden me verteld dat je atwwsa op de juiste tijd pillen moet innemen vandaar mijn vraag:-) maar in ieder geval bedankt voor het antwoord:-)
    groetjes carin

    #83367 Reageer
    aart 1970
    Deelnemer

    Hoi Carin,

    Denk eens even aan het ziekenhuis, als je daar ligt en het wordt zomer of wintertijd, geven ze je echt geen medicijnen een uur vroeger of later toch.

    Groetjes,
    Rob

    #83369 Reageer
    carin50
    Deelnemer

    het klinkt ook logisch, maar het is mijn onervarenheid met innemen van medicijnen,
    in ieder geval bedankt, rob:-) enne fijn weekend

    #83372 Reageer
    aart 1970
    Deelnemer

    Hoi Carin,

    Naar ik aanneem heb je nu je medicijnen gewoon om 7.00 uur ingenomen en hoe is je ervaring ?

    groetjes,
    Rob

    #83373 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Carin..
    Is het gelukt met je pillen?
    Liefs
    Cesarine

    #83374 Reageer
    carin50
    Deelnemer

    ow het innemen is/was geen enkel probleem:-) enne het hoeft maar 2 keer per jaar dat uur verschil, hoi cesarina alles goed met je? nog veel spanning in je lijf?
    groetjes carin

    #83378 Reageer
    Tolletje
    Deelnemer

    Hallo Carin.

    Als je de stap te groot vind met je medicatie, kan je altijd ook in twee stappen veranderen.
    Ik doe dit met mijn insuline [langwerkende ] ook en dan dus 2 dagen een half uur schuiven.
    Maar met de pillen heb ik het nooit gedaan en er ook nooit hinder van gehad.
    Een lieve hartengroet van Geertje

    #83379 Reageer
    carin50
    Deelnemer

    dank je wel geertje:-) ik heb gewoon 1 uur verschoven, met suiker zal het ook wel nauw komen denk , we hebben in ieder geval zon gehad vandaag hopelijk wordt het weer beter de komende dagen fijne avond allemaal

    #83397 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Carin…ja hoor de spanning blijft..ene dag beter dan de andere dag…maar ik heb je een mail gestuurd.
    Maandag kaakchirurg en als dat afgehandeld is word ik zo snel mogelijk geopereerd.
    Gaat zo snel … ik weet het pas 5 weken na een second opinion. Had blijkbaar al veel eerder moeten gebeuren! Frustrerend dat er toch zoveel fouten worden gemaakt in de medische wereld. Ik zou er wel een hartverhaal over kunnen schrijven, maar ik heb er even de energie niet voor.
    lieve groetjes
    cesarine
    groetjes cesarine

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
Reageer op: Reactie #83367 in pillen innemen tijdens zomertijd die het weekeind ingaat
Je informatie: