default-header

Pfffffff

Home Forums Antonius Nieuwegein Pfffffff

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #84831 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Ine!

    Dank voor de link, ik ga heb vanavond aan mijn man laten lezen. Nog een paar daagjes en dan..de onderzoeken!!!!!! Ik kan niet wachten tot het eindelijk 30 november is! Het gaat iedere dag een beetje minder, iedere dag een stapje terug…pffff nog even volhouden!

    Hartelijke zenuwachige groeten, Andrea

    #84832 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    Graag gedaan, Andrea.
    Morgen moet ik ook naar Nieuwegein ivm CT scan (ben 1 september geopereerd: nieuwe hartklep en nieuw stukje aorta). Gaat goed met me, dus ik neem aan dat alles OK is.
    Ik wens jou veel sterkte met de verdere onderzoeken en hoop dat ook voor jou alles op z’n pootjes terecht komt. Doe maar kalm aan. De medici zijn tegenwoordig zo kundig. Het komt beslist allemaal goed.

    HARTelijke groet, Ine

    #84846 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Ine!

    Hoe is het gegaan in het ziekenhuis??

    Ik moet zeggen dat ik vandaag zeer prettig behandeld ben en niet als een nummer gezien werd.
    We zijn vanmorgen om 5 uur opgestaan, Sterre, onze peuter die a.s vrijdag 3 jaar word was het er niet mee eens dat ze zoooooo laat (haar eigen woorden) uit bed moest, het was donker mam!
    Om half 7 vertrokken we naar Nieuwegein…Ik had een echo om 09.30 en kwam om 09.20 binnen, zo druk was het onderweg. De echografiste was zeer aardig, legde uit wat er te zien was en nu heb ik al meerdere echo’s gehad, maar dit was de eerste keer dat ik ook aan een monitor gelegd werd?! Toen gelijk door naar het bloedprikken, ik had nog maar weinig tijd, moest me om 10.50 bij de röntgen melden voor de mri. De lieve mevrouw aan de balie stopte mij er tussen, ik had me aangemeld en kon gelijk (7!) buisjes bloed aflaten nemen. Net optijd bij de röntgen voor de mri…Toen begon het hele voor mij wel komische circus..Ik zou een mri met contrast vloeisof van 45 minuten krijgen, wat uitliep naar ruim 1,5 uur.. Dit omdat ik dusdanige ritmestoornissen had, dat er een set kabels werd vervangen omdat de 2 lieve dames dachten dat de kabels van de monitor stuk waren.Inwendig moest ik hier wel om lachen! Mijn polsslag fluctueerde tussen de 40 en 180 slagen per minuut en er was bijna geen normale hartslag te vinden. De dokter werd er bij geroepen en die vond dat er dus maar een extra serie gemaakt moest worden.
    Toen dat klaar was, wilde ik maar 1 ding, naar huis! 15 december tussen 11 en 12 uur krijg ik telefonisch de uitslagen en de operatie datum door van Pr.Dr. Rensing.
    Nu ben ik moe, moe en nog is moe..maar wat wil je, eerst zo’n lange reis, dan van de onderzoeken en dan zie je op de echo dat de volledige rechter kant, dus de kamer en boezem eigenlijk voor spek en bonen mee doen en het gaatje in de linker hartklep toch wel iets groter is geworden dan ik verwacht had.
    Excuus voor de type fouten, ik ben enorm vermoeid maar wilde jullie toch vertellen hoe het gegaan was vandaag.
    Hartelijke groeten, Andrea

    #84848 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    Hoi Andrea,

    ja, het is een fors eind rijden naar Nieuwegein. Voor jullie helemaal: 3 uur rijden!! Wat een afstand. Maar je wordt daar inderdaad goed opgevangen en begeleid. Ik moest vanuit Arnhem komen en ben lekker relaxed met de trein gegaan. Boekje lezen onderweg ….heerlijk!
    De CT scan was snel gebeurd. De uitslag komt over 2 weken.
    Jij hebt een lange dag gehad in Nieuwegein. Ik kan me voorstellen dat je moe was. Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt op 15 december en dat ze een passende oplossing vinden voor je problemen. Sterkte!

    Hartelijke groet,
    Ine

    #84875 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Ine!

    Inderdaad, het was een lange reis, maar heb het er voor over! Fijn dat jij met de trein bent gegaan! Heerlijk ontspannen. Laat je weten als je de uitslagen hebt?

    Zelf mag ik sinds 3 december fragmin 5000/ie 0,2 ml spuiten iedere dag, de artsen zijn bang voor stolsels in mijn hart,cq vaten.. Ik kan per dag steeds minder en hoop dat ik 15 december te horen krijg dat ik heel snel geopereerd kan worden! Het is nu zo,ik ga moe naar bed en kom er vermoeider uit.
    4 december is mijn dochtertje 3 geworden en er was niet veel visite, ik kon dat niet aan maar ze heeft het heel leuk gehad!!

    Ik ben net nog bij de huisarts geweest, moest de 2e prik voor de mexicaanse griep hebben,gelijk bloeddruk meten, 145/95 met een onrustige polsslag van 92. Mijn bloedsuiker was aan de lage kant, 4,1. Nu moet ik die nog beter in de gaten houden en als dit zo blijft,moet ik stoppen met mijn dieët en over op insuline.

    Ik hou jullie op de hoogte, Hartelijke Groeten, Andrea

    #84891 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    Hoi Andrea,

    Het begint op te schieten voor je; nog even en dan weet je meer. Ik hoop dat je snel geholpen kunt worden zodat je je eindelijk weer beter gaat voelen.
    Ik krijg a.s. maandag de uitslag. Moet om 13.00 uur in het ziekenhuis in Nieuwegein zijn … toch maar weer lekker met de trein. Dat is me goed bevallen.

    Groetjes, en doe het kalm aan!
    Ine

    #84907 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Vanmorgen om 08.30 uur belde de arts al………en na het telefoontje staat mijn wereld stil.
    Ik had zoals de arts ook verwacht had een operatie datum verwacht…helaas,zoals het er nu uitziet komt er NOOIT een operatie datum. Ik heb 1 geluk, mijn hartwand is ontzettend sterk, als dat niet zo was geweest was ik hier op deze aarde allang niet meer geweest.
    Ik heb een afwijking, de arts heeft het genoemd, maar die medische termen, k snap er niks van, alleen dat het zeldzaam is en dat er niet aan geopereerd kan worden. Nu moet ik nog voor een holter en een ecg, om de medicatie aan te passen om tijd te rekken zo gezegd, oftewel uitstel van executie.

    Huildende Hartelijke groeten,Andrea

    #84918 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    Lieve Andrea,
    sorry dat ik zo laat reageer maar mijn computer was gecrasht. Wat een naar bericht heb jij gekregen. Weet dat ik ontzettend met je meeleef. Ik hoop dat er toch nog iets gevonden wordt waardoor je betere kwaliteit van leven krijgt. Weet je inmiddels de medische term van je aandoening, dan kan ik eens op internet voor je zoeken. Ik wens je heel veel sterkte en ondanks de tegenvallende berichten toch nog fijne feestdagen!
    XX Ine

    #85049 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Lieve Ine,
    Het begint hier nu ook door te dringen….en de medische term ben ik wederom vergeten, maar ik heb een heel stuk in het topic uitbehandeld geschreven…..

    Ik wens ook jou alle goeds voor 2010 toe!

    Hartelijke Groeten, Andrea

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
Reageer op: Reactie #85049 in Pfffffff
Je informatie: