default-header

Pfffffff

Home Forums Antonius Nieuwegein Pfffffff

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #78980 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Pfffff is de titel, want ik voel me nu ook even pfffff……….
    Gisteren kreeg ik een telefoontje van het Antonius in Nieuwegein, om 17.05 of ik a.s vrijdag,morgen dus om 13.40 kan komen……..Ik heb nu geen idee hoe en wat, wat kan ik verwachten,moet ik gelijk blijven of word er eerst onderzocht? En dan naar huis en wachten op de uitslagen? Ik heb echt geen idee! Er werd niets gezegd verder aan de telefoon,omdat de assistente van de dokter eigenlijk al klaar was met haar werk….
    Ik hou jullie op de hoogte, over het hoe en wat morgen.

    #84037 Reageer
    Wandeltheo
    Deelnemer

    “vol verwachting klopt ons hart”
    Ik kan me jou pfffff heel goed voorstellen, het overvalt je.
    Maar in 2e instantie (als het mijzelf zou betreffen) zou ik hier blij mee zijn, want stel dat de afspraak pas maandag zou zijn, dan zou je je waarschijnlijk het hele weekend lopen op te vreten van de spanning “het niet weten wat”.
    Ik begrijp dat er hoe dan ook iets moet gebeuren, dus wees blij dat nu stap 1 gezet wordt, dan kom je heus wel tot stap 2 en verder.
    Bedenk dat je morgenavond deze tijd, weer een (heel?) stuk wijzer zult zijn.
    Dat moet je toch een prettig gevoel geven.
    Bedenk vast wat je allemaal gaat vragen morgen en ik (wij allemaal denk ik) horen graag verder van je.
    Succes morgen.
    Theo

    #84039 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Het overviel mij en mijn man inderdaad, maar ik heb gisteren nog gebeld met de poli waar ik moet zijn en die wisten mij te vertellen dat ik voor de zekerheid kleding en toiletspullen mee moest nemen. Oke, ik kan dus misschien vandaag al opgenomen worden! Toen de lieve assistente mij dat vertelde werd het pas echt werkelijkheid voor mij, ik ben geen “aflopende zaak” en kwam de blijdschap met veel tranen van geluk!

    Nu zit ik even alleen in mijn bed, even te bedenken en gelijk ook op te schrijven wat ik wil weten en vragen.Mijn man en mijn kleine meisje van 2,5jaar zijn nu samen aan het klei-en en ik bedenk me nu dat mama strakkies (over een paar maanden) ook weer gelijk haar bed uit kan en niet eerst moet wachten tot mijn medicatie zijn werk doet, maar ook gelijk kan klei-en met mijn kleine meid! Anders komt ze heerlijk bij mij in bed, maar als moeder wil je toch meer doen met en voor je kleine en niet bijna alles op je echtgenoot neer laten komen!

    Dat was even een hersenspinsel die voorbij vloog……

    Oja, ik krijg dr. Rensing, kent iemand deze dokter?

    Vol verwachting klopt mijn hart…….Dimmelsdee

    #84045 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Na een reis van in totaal 6 uur gehad te hebben, de ene file na de andere heb ik de volgende heugelijke mededeling!
    Ik krijg een dezer dagen een oproep om een ecg,mri,echo,een holter en bloed te laten prikken, de dokter hoorde aan mijn hartslag al dat het ” foute boel” is en binnen 4 weken ben ik geopereerd!
    Na aanleiding van de uitslagen gaat hij een beslissing nemen, of een MAZE of een icd, of beide….Dat is nu dus even afwachten, maar ik ben zo blij! In het vorige ziekenhuis, wat van mij zeker nog een verhaal terug gekoppeld krijgt, was ik een aflopende zaak………..Dr Ressing vertelde dat als ik zo had blijven door lopen, ik hooguit nog een jaar op deze aardbol rond had gelopen.
    Nu is het afwachten op de oproep voor de onderzoeken en dan de uitslagen en………….dan mijn operatie!!!
    Mijn man en ik zijn dolblij!!

    #84046 Reageer
    Wandeltheo
    Deelnemer

    GEFELICITEERD !
    Verdere woorden zijn overbodig.
    Je hebt weer een perspectief om naar toe te leven.
    Nu ziet jullie weekend er ineens heel anders uit, nietwaar?

    Bedankt voor je terugmelding. Altijd leuk om te horen dat mensen tevreden terugkomen van zoiets spannends. Daar worden wij zelfs nog blij van.

    groeten,
    Theo

    #84052 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Dank Theo!
    Ons weekend kan niet meer stuk!! Wij zijn zo ongelofelijk blij!!
    Ik heb er bijna geen woorden voor!!!
    Nu is het nog even wachten op de oproep voor de onderzoeken en dan………..pffffff ik kan het echt bijna niet geloven, het is net of er een droom uitgekomen is!

    Hartelijke groeten, Andrea

    #84072 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    Dag Andrea,

    ik las jouw berichten zojuist. Fantastisch dat ze je kunnen helpen en je nu niet langer een “aflopende zaak” bent. Ze zijn zo ongelofelijk kundig in Nieuwegein, dat hoor ik van iedereen die daar geholpen is, maar dat lees je ook in tal van blade. Ik zou a.s. vrijdag in Nieuwegein geopereerd worden (hartklep- en gedeelte aortavervanging) maar kreeg vanmiddag bericht dat het volgende week dinsdag wordt. Er kwam een spoedgeval tussen waardoor de hele planning op de schop ging. Maar dat kun je soms verwachten in Nieuwegein, begreep ik. Vervelend, maar het is niet anders.
    Ik wens jou in ieder geval heel veel succes met de op handen zijnde operatie en ik hoop dat je daarna heel snel opknapt zodat je nog een hele lange en goede toekomst met man en kind zult hebben.

    Hartelijke groet, Ine

    #84073 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Jeetje..wat zal je een gat in de lucht gesprongen hebben…
    nu wel even weer spannend..maar ach…je word geholpen…en dat is het belangrijkste..!!

    Super…en hou ons op de hoogte..en gaat vast allemaal goed komen…eg wel!!

    #84074 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Inderdaad, wij sprongen een gat in de lucht!! Het is nu nog als of we in een film leven, zo’n eufories gevoel!
    Ik wacht nog steeds op de oproep voor de onderzoeken en dan………….ik kan het nog net geloven!!

    En dan zeiden ze in het ziekenhuis hier, sorry mevrouw, ik kan niets meer voor U doen…..Heb zelf naar Nieuwegein moeten bellen, gelukkig maar, want ik weet niet hoe het anders gelopen had….
    Hou jullie zeker op de hoogte!
    En spoedgevallen tussen door, klopt, wij moesten vrijdag ook wachten, ivm een spoedgeval..

    Hartelijke, Blije groeten, Andrea

    #84256 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    En Nu, Andrea? Hoe gaat het nu? Ik las over jouw blijdschap dat je geopereerd kan worden.
    Ondertussen zijn er waarschijnlijk wel al onderzoeken gedaan. Weet je daar al iets van, en weet je nu ook wanneer je geopereerd gaat worden?

    Groetjes Margreet

    #84270 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Margreet!

    Ik kreeg gisteren 2 brieven binnen dat ik 30 november om 09.30 eerst een hart echo heb en om 11 uur een hart MRI scan en daarna bloed moet prikken. Dus dan duurt de operatie niet lang meer…..Er is een lange wachtlijst voor de MRI, vandaar dat ik 30 november pas terecht kan, balen, maar er is een vooruitzicht!
    Verder word ik met de dag vermoeider, daar baal ik wel van hoor. Maar ja, nog even volhouden en dan………………………………….
    Wat ik wel vervelend vind is dat ik dus 7 oktober mijn verjaardag niet kan vieren, omdat ik simpel weg te moe ben.

    Als er weer nieuws van mijn kant is, hou ik jullie op de hoogte!

    Groetjes, Andrea

    #84277 Reageer
    tygo
    Deelnemer

    Hallo Andrea

    Ja, ik geloof graag dat dit voor jou erg balen en afzien is! 30 November pas?

    Andrea, kan jouw verzekering niet bemiddelen qua wachttijd van de MRI?
    Want deze wachttijd vind ik wel érg lang hoor

    Het is het proberen waard, toch?

    Ik wens je heel veel sterkte!

    Groetjes Margreet.

    #84295 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Heb ik geprobeerd, maar er is niet eerder plek bij de mri………..dus ik kan nu nis anders doen dan mezelf een mini vakantie geven! is ook wel is fijn!!

    #84714 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    pfffff! het is nu 11 november….nog 19 dagen te gaan en dan kan ik voor de mri en echo naar nieuwegeijn!!! i
    ik moet om 09.00 al aanwezig zijn,dus we moeten rond half 7 s’morgens weg.
    verder word ik steeds vermoeider, maar dat heeft ook een andere rede, ik heb 1,5 week in het huis van mijn vader gewoont, hij had een beroerte gehad en iemand moest alles regelen en voor zijn poes zorgen. 1 zus van mij daar hoef/kan ik niet op rekenen,die ligt zelf in een verzorgingshuis,na aanleiding van 2 herseninfarcten en komt nooit meer thuis bij haar gezin wonen. mijn andere zus, tja…das een lang verhaal, oftewel, ik ben depri,dus ik kan niks.
    van de mini vakantie is dus tot nu toe weinig gekomen…maar ik mag niet klagen, het kan altijd veel erger! nu is het voor ons dagen aftellen naar 30 november….ik krijg een paar dagen later,gezien de reistijd telefonisch de uitslagen en de operatie datum te horen.
    de doker had het over een MAZE operatie, maar op internet kan ik er niet echt duidelijke info over vinden..weten jullie wat een MAZE precies is? ook had hij het over evt. een icd te plaatsen,maar dat lag aan de uitslagen van de onderzoeken.
    ik hou jullie op de hoogte!
    hartelijke groeten, andrea

    #84830 Reageer
    IM51
    Deelnemer

    Dag Andrea,

    Ik vond onderstaande link op internet over de Maze operatie. Succes!

    http://www.antoniusziekenhuis.nl/1822865/1850369/maze_operatie.pdf

    Groetjes, Ine

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
Reageer op: Reactie #84072 in Pfffffff
Je informatie: