default-header

Patiëntreis atriumfibrillerende patient – afstudeeronderzoek

Home Forums Ritmestoornissen Patiëntreis atriumfibrillerende patient – afstudeeronderzoek

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80601 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Goedemiddag,

    Mijn naam is Eline Renes en ik doe momenteel een afstudeeronderzoek. De doelgroep hiervan zijn patiënten gediagnosticeerd met atriumfibrilleren. Ik wil graag de ‘reis’ in kaart brengen die een patiënt emotioneel maakt voorafgaand en tijdens een ziekenhuisbezoek / opname / onderzoek / deelname aan wetenschappelijk onderzoek. Niet alleen de klassieke contactmomenten worden in kaart gebracht, maar ook de onuitgesproken en onbewuste verwachtingen, onzekerheden en emoties van de patiënt in diens dagelijkse leven voorafgaand aan het contactmoment met de zorgaanbieder behoren tot de journey.
    Denk hierbij bijvoorbeeld aan het parkeren van de auto, wat is de arts voor persoon, bij welke balie moet ik mij melden etc.

    Ik hoop dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen.

    Bedankt!

    #93373 Reageer
    Roland
    Gast

    Beste Eline,

    Is het niet gemakkelijker een vragenlijst te maken met concrete vragen waar via een link op gereageerd kan worden?

    Succes met je afstudeeronderzoek.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #93373 in Patiëntreis atriumfibrillerende patient – afstudeeronderzoek
Je informatie: