default-header

Pacemakervervanging

Home Forums Pacemaker Pacemakervervanging

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Auteur
    Berichten
  • #79197 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Dinsdag is het weer zo ver. Mag ik me om 8.00 uur melden bij het UMCG voor de vervanging van mijn pacemaker. :S
    Het is al zo vaak gebeurd, volgens mij is dit de 8e keer.

    Voordeel:ik weet precies wat er gebeuren gaat. Nadeel is dat ik weet dat de oude pacemaker er uit halen vervelend is. Doet geen pijn maar is gewoon vervelend 🙁

    Voor het eerst mag ik gelijk na de operatie naar huis. Toch een beetje raar idee.
    Niet meer 24 uur plat. Dat scheelt wel weer rugpijn :laugh:

    Ach, we zien wel. Ik weet 1 ding zeker operaties en de tandarts…ik wen er nooit aan. 😉

    groeten,

    Anna Ellis

    #85358 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Succes in ieder geval..en lekker weer snel naar huis..dat is toch het beste he!!..

    tja..wennen doet het nooit.tis een noodzakelijk kwaad zeg ik altijd maar..

    #85359 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Dank je wel! 🙂

    Ja, hoor het is nergens beter dan thuis!

    Anna Ellis

    #85360 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Ben benieuwd hoe je pup reageert als je weer komt..hihihi

    #85361 Reageer
    Vonne
    Gast

    Succes dinsdag !

    Groetjes, Yvonne

    #85362 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Hey Yvonne, Dank je wel!!

    Anna Ellis

    #85363 Reageer
    Lygia
    Deelnemer

    Hallo Anna Ellis,
    Alweer de 8e keer?
    Ik zal voor je duimen!
    Het zal wel lukken,want ze zullen je goed helpen.
    Positief blijven a.u.b.
    “Alles sal reg kom”
    Groetjes,

    Lygia

    #85375 Reageer
    Vonne
    Gast

    Hoi Anna Ellis

    Ik hoop dat het een beetje mee gevallen is gisteren ?

    Groetjes, Yvonne

    #85406 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Hoi Yvonne,

    De operatie viel toch wel een beetje tegen. Was best een beetje pijnlijk. :S
    Maar normaal gesproken heb ik na de operatie altijd veel pijn aan de wond. Dat valt deze keer gelukkig mee. 🙂

    Dus mag ik niet klagen. Zo, en nu kan ik lekker weer een jaar of 7 verder. 😛
    De chirurg liet me de oude pacemaker zien toen deze er uit was.
    Pacemaker, bedankt voor de 7 jaar trouwe dienst 😉 dacht ik toen.

    Nu was ik van plan om naar Nieuwegein te gaan voor een second opinion betreft de lekke hartklep.
    Maar…..ik heb besloten dat het even genoeg is. Revalideren is ook gestopt dus nu is het tijd voor leuke dingen 😛

    Begin juni gaan we op vakantie naar Zuid Frankrijk en daarna zien we wel weer.

    Alvast een heel fijn weekend. 😉

    Anna Ellis

    #85408 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Welkom terug!!…

    Gelukkig niet zoveel wondpijn… :S

    #85409 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Bedankt he?!

    Moet je wat vertellen.
    Was ik maandagmiddag bij de dierenarts voor de inenting van onze pup inmiddels al 20kg!!!!
    Vertelde ik dat hij scheef liep en dat zijn ene poot wat vreemd draaide. Je voelt het aankomen, een herder…..ja hoor, HD :S

    Bleek er een operatie mogelijk te zijn die alleen gedaan kan worden wanneer een pup tussen de 16 en 17 weken is, en Max is 16 weken.
    Maar het is de meest eenvoudige operatie zonder schroeven en bouten en dat soort enge toestanden, dus wat doe je dan?
    Dinsdag ben ik geopereerd, woensdag de dierenarts gebeld die de operatie kon uit voeren en donderdagmorgen lag Max op de operatietafel 🙁

    Nu liggen we samen in de “Lappenmand” maar het ziet er goed voor ons uit dus wat willen we nu nog meer 😉

    Prettig weekend en een knuffel voor je honden.

    Anna Ellis

    #85411 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    pffffffff..balen zeg..maar gelukkig dat hij nog de leeftijd heeft om geopereerd te worden..
    wist niet dat dit aan een bepaalde tijdvak zat..
    weet niet of hij raszuiver is met stamboom..want dan kan je vaak via je contract geld voor de operatie terug krijgen..weet niet hoe dat bij de herders is geregeld..er zijn rassen die voor het fokken al op dit soort punten een keuring krijgen…bij een Newfy weet ik dat wel…dat heeft dan een bepaalde kode….ietwat afwijking mag wel met een geen afwijking fokken of zoiets…

    maar goed..wel gezellig zo samen in de lappenmand…hij zal dan ook wel moeten revalideren lijk mij..voorlopig rust…en dan voorzichtig weer aan??

    #85412 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Klopt, hij moet een paar dagen rustig aan doen.
    Heb jij ooit een pup mee gemaakt die dit kan 🙁

    Het is geen rashond. Moeder is een kruising Canadese witte herder en een rotweiller en de vader is een Duitse herder.

    Maar wel de liefste hond van de wereld. 😉 Soms een beetje sullig.
    Volgende week gaan Max en ik op puppycursus.
    Lijkt me heel erg leuk.

    Anna Ellis

    #85413 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    nee helaas…alleen pups die een knieoperatie of zo kregen..en daar maanden mee aan het revalideren moeten..en dat is af zien voor baas en hond…want je moet andere dingen bedenken om hem moe te krijgen…hihihi..

    leuke mix..hihiii..maak niet uit…maar dan is het inderdaad vette pech als je pup dat overkomt…

    maar zo te horen mag hij toch weer snel van alles….geen maanden werk dus…

    ach…valse honden worden gemaakt..in principe zijn alle honden lief..toch??.. 😛

    #85417 Reageer
    Vonne
    Gast

    Hoi Anna Ellis

    anna ellis schrijft:
    [quote]

    De operatie viel toch wel een beetje tegen. Was best een beetje pijnlijk. :S
    Maar normaal gesproken heb ik na de operatie altijd veel pijn aan de wond. Dat valt deze keer gelukkig mee.[/quote]

    Balen dat de operatie tegen viel. Gelukkig maar dat het nu weer een hele poos duurt eer je weer een nieuwe moet

    [quote]Nu was ik van plan om naar Nieuwegein te gaan voor een second opinion betreft de lekke hartklep.
    Maar…..ik heb besloten dat het even genoeg is.[/quote]

    Heel begrijpelijk. Als het nog even kan wachten snap ik je besluit.

    [quote]Revalideren is ook gestopt dus nu is het tijd voor leuke dingen :P[/quote]

    Heb je baat gehad bij de revalidatie ? Tijd voor leuke dingen is ook belangrijk

    [quote]Begin juni gaan we op vakantie naar Zuid Frankrijk en daarna zien we wel weer.[/quote]

    Dat is al vast iets fijns om naar uit te kijken.

    [quote]Bleek er een operatie mogelijk te zijn die alleen gedaan kan worden wanneer een pup tussen de 16 en 17 weken is, en Max is 16 weken.
    Maar het is de meest eenvoudige operatie zonder schroeven en bouten en dat soort enge toestanden, dus wat doe je dan?
    Dinsdag ben ik geopereerd, woensdag de dierenarts gebeld die de operatie kon uit voeren en donderdagmorgen lag Max op de operatietafel [/quote]

    Wat erg dat je dit er bij achteraan kreeg en Max HD bleek te hebben. Is het nu met deze operatie helemaal verholpen ?

    [quote]Volgende week gaan Max en ik op puppycursus.
    Lijkt me heel erg leuk.[/quote]

    Heel veel plezier gewenst alvast.

    Ik hoop dat Max en jij snel weer uit de lappenmand zijn.

    Sterkte en ook een fijn weekend voor zover als dat lukt

    Groetjes Yvonne en een poot van

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
Reageer op: Reactie #85406 in Pacemakervervanging
Je informatie: