default-header

pacemaker en schouder

Home Forums Pacemaker pacemaker en schouder

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door kneusje.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #78852 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    hallo,weet iemand antwoord,wat betekent spike inextre-afl,dat stond op de brief voor de huisarts,verder pacemaker in situ,en myalgie en sensibel,verder heb ik nog veel last van mijn schouder,het is een vlammende pijn en dan kan ik ook een paar uur niets meer,dat is allemaal gekomen omdat ik 6jan ben geopereert aan mijn schouder,en dat ging goed,ik kon mijn arm weer goed omhoog krijgen,maar toen kreeg ik een hartstilstand met spoed een pacemaker op 2maart erin en nu kan ik niets meer met mijn arm,flinke pijn ,nu ook fysio,maar nog niets,mijn vraag is ook moet ik nu weer terug naar de orthopeed,of toch maar even wachten,ondertussen heb ik flinke pijnen,laat alles vallen,wat erin mijn handen komt,zit nu echt in een depresie,eerst die hartstilstand,toen een pacemaker en nu weer die schouder doe vooral zeer bij mijn schouderbladen,en ben ook nog flink moe,slaap slecht,elke nacht een paar uur wakker ,weet iemand van jullie een antwoord op mijn vragen,aub,en nu zit er ook een rood puntje waar de reaval heeft gezeten ,ik denk dat het een draadje is,want het doet ook zeer,als je eraan zit,ben ook soms zo beroerd voel me akelig,hoort dit bij een pacemaker dus je ziet wel vele vragen ,waar ik graag een antwoord zou willen,wil er ook nog bij vertellen ,dat ik copd en astma heb,ik hoop dat er iemand een antwoord voor me heeft,groetjes brigitte

    #83358 Reageer

    ik zal je vraag voorleggen aan onze medisch adviseur, het antwoord stuur ik je dan wel via de mailbox

    #83370 Reageer
    kneusje
    Gast

    Hoi Brigitte,
    mogelijk heb je al antwoord gekregen op je vragen maar mocht het niet zo zijn: pacemaker in situ betekend dat de pacemaker op zijn plaats ligt. myalgie is spierpijn en sensibel is gevoelig. spike inextre-afl kan ik niet plaatsen. spike betekend meestal pieken en inextremes kan de laatste tijd betekenen maar verder ken ik die afkoring niet of ik zou de brief gelezen moeten hebben om te snappen in welke context het geschreven is.
    Mogelijk heb je er wat aan.

    Liefs, kneusje

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #83358 in pacemaker en schouder
Je informatie: