default-header

open hartoperatie

Home Forums Erasmus MC Rotterdam open hartoperatie

  • Dit onderwerp bevat 19 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door bulldogsrotterdam.
5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #83492 Reageer
    bennyver
    Deelnemer

    ik wou na 3mnd effe reageren, ik ben weer aan het werk en het gaat elke dag merkbaar beter
    alleen mijn beroep dakdekker is nog wa zwaar maar ik werk wel maar als het moet , dan stop ik effe haha zelfstandig heeft zijn voor en nadelen, maar even tegen Cecerina ,
    ik heb me echt druk gemaakt vtv maar het valt eigenlijk reuze mee, komt allemaal goed
    gr benny

    #84128 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    ik ben ook twee keer in het MC Erasmus geopereerd..vaak denken mensen dat het een “fabriek” is..maar ik vind juist de verpleging echt toppie..ze houden je in de gaten…ook als je even een dipje heb…nix mis mee…
    je bent daar echt mens..en geen nummer…heel knap voor zo’n groot ziekenhuis!!..
    Petje af!!

    #81230 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Heel goed artikel en helemaal mee eens !
    Cesarina

    #81231 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Och, we ondervinden allemaal zo’n behandeling toch?
    Iedereen die in het ziekenhuis gelegen heeft , heeft die ervaring denk ik.

    #81663 Reageer
    verwer48
    Gast

    Ik heb zelf ook mijn open hart operatie ondergaan in het Erasmus MC.
    Een uitstekend ziekenhuis waar ze inderdaad {heel} goed op je letten.
    Heb voor mijn ICD implantatie op Midium Care gelegen, standaard krijg je daar telematrie waar je niet mee van de afdeling af kunt i.v.m. het bereik.
    Ook hier wordt je goed in de gaten gehouden en bijgestaan als je in een dip zit.
    Bravo.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
Reageer op: open hartoperatie
Je informatie: