default-header

ook zover als uitbehandeld

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #88291 Reageer
    Tolletje
    Deelnemer

    Lieve Maria.

    Ik wil je heel veel sterkte wensen, weet hoe moeilijk het is, de moed niet te verliezen.
    Nu ook je dochter ernstig ziek, het valt allemaal niet mee.
    Lig zelf al jaren voor het grootste gedeelte van de dag op bed, ook uitbehandeld, maar hoop het toch nog wel even vol te houden.
    Maar jouw gezin wordt nu wel extra geraakt.
    Toch hoop ik, dat als het zonnetje straks weer schijnt, jij de moed hebt, om er toch nog een beetje van te genieten.
    Heel veel moed teogewenst, want opgeven kost ook moed net als knokken.
    Een hartengroet van

    Geertje/Tolletje

    #88292 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Wat is dit verschrikkelijk Maria. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar depressief van wordt. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen.

    #88293 Reageer
    Maria
    Deelnemer

    Bedankt beide, XX

    Ik ben idd nu behoorlijk depressief.
    Maar laten we het verder maar voor wat het is, want anders word het hele topic verpest en dat zou ik niet willen.

    Lieve groet Maria

    #88294 Reageer
    Li-z
    Gast

    Hallo Paul,

    Ik wil je laten weten dat ik op 7 december jl. de stamcelinjecties ( 9 stuks in mijn geval)heb gehad. De behandelingen zijn mij ontzettend meegevallen en ik vond het ook heel speciaal om mee te maken. Ook zag dr. Atsma mogelijkheden voor toch een dotterbehandeling (die eventueel later kan plaatsvinden), waar ze in 3 andere ziekenhuizen aangaven dat ik uitbehandelend ben. Ik bedoel maar. Voor anderen; ook mijn cardioloog zei me dit ik niet voor de stamceltherapie in aanmerking zou komen.
    Ik heb zelf contact gezocht met de poli hartziekten van het LUMC en mijn medische voorgeschiedenis geschetst. Daarop kreeg ik binnen een dag een reactie van dr. Atsma zelf en mocht ik mijn dossier laten opsturen. Dat heeft mijn cardioloog vervolgens gedaan. De criteria zijn vooral angina pectoris/ pijn op de borst die niet overgaat door andere medicamenteuze en/of dotterbehandelingen of operatieve ingrepen. De stamceltherapie kan je helpen om nieuwe bloedvaatjes te maken in het hart en zo de doorbloeding te verbeteren. Zelf merk ik nu ( na 2,5 mnd) in kleine dingen verschil, zoals minder last van overgangen in temperatuur. In maart volgen de eerste controle scans.

    Paul, jou wens ik heel veel succes voor, tijdens en na de behandeling. Neem ook vooral je tijd, want het is ook niet zomaar iets wat er gaat gebeuren.
    Ze zullen in ieder geval goed voor je zorgen in het LUMC en 200 mensen (waar ik er een van ben) gingen je voor, las ik zojuist.
    Veel vertrouwen en groeikracht!

    Hartelijke groet, Li-Z

    #88780 Reageer
    quincy2010
    Deelnemer

    Hallo Paul en anderen,

    Hoe gaat het nu met U/ jullie?
    Uw bericht was een jaar geleden en heeft U nog succes gehad bij een andere cardioloog?
    Ik hoop van wel.

    Hartelijke groet,

    Marianneke Beurskens

    #88815 Reageer
    Jaap Laning
    Gast

    We leven nu een jaar en twee maanden verder… Hoe is het verdere verloop geweest?

    Ik zie dat er inmiddels wel vervolgberichten zijn, mijn vraag is dus overbodig!

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
Reageer op: Reactie #88292 in ook zover als uitbehandeld
Je informatie: