default-header

Ook nieuw hier en onzeker

Home Forums Even voorstellen Ook nieuw hier en onzeker

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #80510 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hai

    #92703 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Welkom Claudia.
    Wees toch maar gerust, je hebt nu een streepje voor want je staat nu onder controle en behandeling.
    Je kunt natuurlijk ook hulp gaan zoeken bij de verwerking van het feit dat je nu hartpatiënt bent , je kunt er naar vragen bij de huisarts of cardioloog.
    Krijg je nog revalidatie aangeboden? ook daar proberen ze je daarmee te helpen, maar de hoofdzaak is daar toch lichamelijk revalideren.
    Doe het komende tijd ff lekker rustig aan als het kan.
    Succes dinsdag.

    #92704 Reageer
    Claudials
    Gast

    Hai, Bedankt voor je bericht. Ja ik moet mee doen met het revalidatieprogramma. En dat ga ik ook zeker doen. Het ging eigenlijk wel iedere dag een beetje beter maar vandaag hele dag druk op de borst en benauwd met vlagen. Onzeker, wel of niet een arts bellen wel of geen spray gebruiken pffff ik ben mezelf ook niet meer. Van een fanatieke drukke vrouw ineens niks meer kunnen, nou ja ik ben niet de enige het kan nog erger naar wat ik hier zo lees.

    #92705 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Het heeft ff tijd nodig om het vertrouwen in jezelf terug te krijgen.
    Ik heb er zelf nog nooit echt wakker van gelegen, ik heb zoiets van shit happens.
    anders klik je maar eens op de tekst Hier mijn verhaal.
    Hou jezelf voor het leven gaat verder maar nu ietsje anders.

    #92706 Reageer
    Claudials
    Gast

    Oh wat erg allemaal! Je verteld alles heel luchtig in je verhaal maar het is nogal wat wat je allemaal hebt zeg! Ongelooflijk hoe je hier mee om gaat. Ik vind dat wel knap van je.

    #92707 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Eigenlijk heel simpel , ik geniet nog van het leven
    Maar ben natuurlijk ook nog eens zon nuchtere groninger 🙂

    #92708 Reageer
    Claudials
    Gast

    Hoe gaat het nu met jou dan? Kan je nog wel leuke dingen doen?

    #92709 Reageer
    ..::Jacob::..
    Gast

    Tuurlijk kan ik nog leuke dingen doen, zoals hier actief lid en bestuurslid bijv. http://www.dfs-hs.nl/omloop.php en https://www.facebook.com/omloop90
    En heb nu een rustig leven zonder stress
    En doe de dingen in mijn eigen tempo, maar laat er nog steeds niks om achterwege 🙂

    #92710 Reageer
    Claudials
    Gast

    Respect hoor

    #92711 Reageer
    brandy
    Gast

    Hoi Claudia,
    welkom hier op het forum,
    ik denk dat er zeker een engeltje is meegevlogen naar Frankrijk
    wat een schrik en spanning zeg
    het mst heeft een goed revalidatie programma, waar je ook lotgenoten treft
    veel succes met de fietstest, je bent daar in goede handen hoor!

    #92712 Reageer
    Roland
    Gast

    Welkom Claudia,

    Jij hebt zeker een engeltje op de schouder gehad. En nu moet je proberen dit een plaatsje te gaan geven. Deelnemen aan een revalidatietraject is een hele belangrijke stap. Het zal je helpen het vertrouwen in je lichaam terug te krijgen maar ook het delen van ervaringen met lotgenoten is prettig. Wetende dat je niet alleen staat in je angst en onzekerheid.

    Heel veel sterkte maar ook succes.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #92713 Reageer
    sandrar
    Gast

    Dag Claudia

    Welkom op dit forum. Heel heftig wat je overkomen is! Niet echt een droomvakantie waar je naar uitkijkt.. En inderdaad een lief engeltje bij je gehad. De angst en gebrek aan vertrouwen in je hart komen vaker voor. Ook ik heb er last van: als mijn hart raar doet ’s avonds niet durven gaan slapen enzo. Misschien is het zoals Jacob zegt: als het moet gebeuren, gebeurt het, maar dat kunnen we ons hoofdje niet altijd wijs maken hè.
    Veel succes bij alle onderzoeken die nu volgen. Ik hoop dat er een goede oplossing uit de bus komt, zodat je weer wat gemoedsrust vindt!

    Groetjes
    Sandra

    #92716 Reageer
    Claudials
    Gast

    Dank je voor je bericht. Het is precies zoals jij het zegt.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
Reageer op: Reactie #92704 in Ook nieuw hier en onzeker
Je informatie: