default-header

Nogmaals, even voorstellen

Home Forums Even voorstellen Nogmaals, even voorstellen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #79164 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Aangezien mijn vorige bericht blijkbaar niet helemaal goed is gegaan, mijn bericht nogmaals

    Ik ben Geri, 49 jaar, en weet nog geen 4 weken dat ik hartpatient ben. Na een tijdje me niet goed gevoeld te hebben was ik toch maar naar de huisarts gegaan. Ik had net ivm mijn diabetes de mexicaanse prik gehad en dacht dat ik daar niet lekker van was.
    De eerste keer ben ik weer naar huis gestuurd met de mededeling dat ik wat kwetsbaarder was ivm de prik die ik net gehad had voor griep. Ik moest maar uitzieken.
    Ik werd steeds beroerder en na 3 weken weer terug gegaan naar de huisarts. Die constateerde ineens een hoge polsslag. Resultaat, binnen een half uur lag ik op de hartbewaking aan allerlei monitoren.
    De cardiloog constateerde dat ik 2 hartinfarcten had gehad. Inderdaad had ik 2 weken voor mijn opname in het ziekenhuis een pijn in mijn nek en linkerarm gevoeld, maar dacht dat ik me verdraaid had. Ik heb me nooit gerealiseerd dat ik een hartinfarct had op dat moment.
    Resultaat: 2 lekkende hartkleppen.
    Ik slik daar nu medicijnen voor.
    Ik ben sinds vorige week bezig met harttherapie.
    Ik heb nog heel veel angst, vooral ’s avonds en de nacht. Dat zal in de toekomst wel beter gaan. Je bent even het vertrouwen in je lichaam kwijt.
    Ik hoop hier wat meer informatie te krijgen en ervaringen te kunnen uitwisselen.

    Geri

    #85190 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Welkom Geri…

    Tja..dat hoor je meer dat mensen geen idee hadden dat ze een infarct hadden gehad..
    maar je zegt je heb twee lekkende kleppen…dat is nog niet ernstig genoeg om te opereren begrijp ik zo uit je verhaal??

    Het is nu even een kwestie van accepteren…en luisteren naar je lichaan…en ja..kan mij voorstellen dat je nu bij ieder pijntje denkt…owh..is dit wat??.

    maar vaak hoef het nix te betekenen…

    Succes bij je harttherapie!!..

    #85205 Reageer
    mrlle
    Deelnemer

    Hallo Geri,

    Welkom hier.

    Groetjes,
    Mireille

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reageer op: Reactie #85205 in Nogmaals, even voorstellen
Je informatie: