default-header

Niet behandelbare angina pectoris nu stamceltherapie

Home Forums Angina pectoris Niet behandelbare angina pectoris nu stamceltherapie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #80645 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Goedemorgen allemaal

    ik ben een vrouw van 67 met al 30 jaar hartklachten door erfelijke belasting' heb 2 bypass operaties gehad 4 hartinfarcten en ik denk zo 8 x gedotterd,ondanks dat veel klachten gehouden, de laatste maanden ga ik erg achteruit, en ben aan het invalideren.Heb veel pijn en ben benauwd, zit aan de hoogste dosering medicatie.Dus ben niet meer behandelbaar, nu word ik aangemeld voor stamceltherapie in het LUMC dat wordt daar gedaan door prof Atsma, dat is dus mijn enige hoop.

    mijn vraag is weet iemand hier meer van en vooral ben ik heel benieuwd naar de wachttijden.

    verder heb ik gehoord als dit niet gaat zijn er meerdere mogelijkheden oa in Maastricht het heet ESMR

    graag hoor ik reactie hier op

    alvast bedankt groetjes Els

     

    #93556 Reageer

    Voor zover ik weet wordt stamceltherapie nog maar op kleine schaal toegepast, waaronder in het LUMC.

    Er duiken echter nogal wat problemen op waaronder het feit dat stamcellen zich moeilijk delen en ontwikkelen in een zieke hartspier.

    Maar als er verder geen behandeling meer mogelijk is kunt u natuurlijk altijd overwegen om deze kans nog aan te grijpen.

    Over de wachttijden is mij verder niets bekend.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #93556 in Niet behandelbare angina pectoris nu stamceltherapie
Je informatie: