default-header

Modellen gezocht

Home Forums Oproepen, interviews en enquêtes Modellen gezocht

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #79235 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Beste patient en vooral mens,

    Ik ben Doortje en ik ben een jonge fotografe (documentair). Ik ben nu bezig met het ontwikkelen van een serie over gebroken harten en in welke vorm dat allemaal wel niet kan en hoe relatief het is of juist niet.

    Ik zoek mensen met duidelijke littekens van hartoperaties die voor me zouden willen poseren. Als je je gezicht er niet op wil is dat geen probleem, dan is het alleen torso.

    Voor meer details, mail me even of kijk op mijn website;

    doortjegeijsen@gmail.com
    http://www.doortjegeijsen.com

    Alvast bedankt en veel sterkte allemaal!

    #85620 Reageer
    zeefjes
    Deelnemer

    sorry wat denk jezelf dat wij trots zijn op onze littekens
    weet niet of ik de enige ben die er zo over denkt maar ga die vraag niet hier deponeren

    #85625 Reageer
    Patrice
    Gast

    Beste Doortje,

    op een ander item heb ik op dezelfde manier gereageerd: ik begrijp je vraag en wat je wilt doen. Niks verkeerd mee.

    Het is echter voor mij als hartpatiënt heel moeilijk te verteren dat je een foto wil, maar gelukkig hoeft mijn hoofd er niet op. Niet belangrijk wie ik ben, het gaat om het plaatje.
    Ik heb ook gereageerd op iemand die wilde weten of ik mijn medicijnen wel braaf in nam en zo niet, waarom niet, maar daar hoefde mijn naam gelukkig niet bij hoor, dat mocht gewoon anoniem.

    Als hartpatiënt wordt er heel vaak over je gepraat, niet mét je.
    De vragen die je moet beantwoorden zijn vaak algemeen en uitzonderingen worden niet genoteerd.
    Niet belangrijk wie je bent, alleen wat je mankeert.

    We gebruiken het forum om gehoord te worden en ook gezien.
    Gewoon door elkaar. Niks extra’s, het hoeft niet in de Privé. Dat we gehoord en gezien worden en daar op reageren.
    Wens je veel succes met je project, maar ik denk dat het handiger is als je met een thoraxchirurg gaat overleggen en een paar middagen op de afdeling van de operatie- patiënten gaat rondlopen. Laat je gezichtje zien en de mensen hun verhaal doen. Dan kan jij ook wat beter uitleggen waar je naar op zoek bent. En krijg je meer medewerking van de mensen hier. hartelijke groet, Patrice

    #85634 Reageer
    Unbreak my heart
    Deelnemer

    Misschien ben ik nu een beetje de advocaat van de duivel, maar ergens vind ik het ook wel weer iets toevoegends hebben. Die littekens die mensen met zich meedragen zie je namelijk niet als je met hen praat, maar ze zitten er wel en niet voor niets. Ze mogen wat mij betreft dus weleens gezien worden door mensen, al is het maar om hen te confronteren met wat sommige hartpatienten met zich meedragen.

    #85636 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    ach..als ik in de zomer een tuniek aan heb ..of blouse die wat lager valt dan zie je ook mijn litteken…en dat laat ik ook zo…ik verberg niets..maar hoef niet speciaal op de foto ervoor..

    #85638 Reageer
    anna ellis
    Gast

    Ben het niet eens met Unbreak my heart.
    Wanneer ik met mensen praat die oprecht belangstelling tonen voor mijn ziektebeeld dan mogen ze wat mij betreft mijn littekens ook zien.
    Maar om iedereen maar naar mijn littekens te laten kijken???? 🙁
    Nee, niet mijn ding.
    Foto’s laten zien van littekens vind ik niet echt confronterend.
    Iemand na een operatie op de intensive care zien liggen….. dat is pas confronterend.
    Of wat het mentaal met mensen doet wanneer ze hartpatient worden…. is ook heel heftig.

    Mensen die het wel een goed idee vinden?
    Gewoon doen …… 😉

    groeten,
    Anna Ellis

    #85643 Reageer
    Unbreak my heart
    Deelnemer

    Je slaat de spijker op z’n kop, Anna, wat betreft als je hoort dat je een hartpatient bent. Dat hakte er bij mij namelijk ook behoorlijk in. Nog steeds trouwens. Weet het nu een half jaar, ook dat ik de rest van mijn leven medicijnen moet blijven slikken.

    Maar daar valt dan weer moeilijk een foto van te maken…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #85636 in Modellen gezocht
Je informatie: