default-header

Min. Invasieve klepOK bij vrouwen met hele grote borsten

Home Forums Algemeen Min. Invasieve klepOK bij vrouwen met hele grote borsten

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #79155 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Heeft er iemand ervaring met minimaal invasieve mitralisklepoperatie bij vrouwen met extreem grote borsten? ik heb maat HH (nee dat is géén geintje en niet om te lachen!), psorisasis met name onder de borsten en ik denk dat ik van een litteken onder mijn borst meer last ga krijgen dan van een ’traditionele litteken”. wie weet er meer? wil ook graag info over postoperatieve bh’s voor vrouwen met zeer grote borsten. 🙁

    #85137 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    eerlijk gezegd…denk ik dat zo’n litteken onder je borst minder gevoelig is….
    ik heb een normale cupmaat C…maar mijn borsten staan meer naar buiten..dus dat rukt best aan mijn litteken…bij mijn eerste operatie hadden ze nog twee horizontale sneetjes gezet vanwege mijn “zware” borsten..(die snapte ik niet erg volgens mij heb ik toch een gemiddelde maat).bij de tweede operatie niet…dus volgens mij had dat ook geen nut..want in beide gevallen trok het enorm…

    het beste is om een bh te dragen zonder beugels….maar ja..ik had alleen met beugels..maar die van mij bestaat uit twee delen de beugel per cup..dus dan zit er wat meer werking in…maar het scheelt wel om een bh te dragen..want anders trekt het helemaal..en nu houd je bh het gewicht nog een beetje in toom…en dat zal met jouw borsten niet anders zijn denk ik…

    maar wel lastig dat je ook net die psoriaris ook net daar onder heb…weet niet wat daar mee gebeurd als ze er in gaan snijden…en hoe je huid daar op reageert..maar goed..bij ieder mens is dat anders…als ik net geopereerd ben heb ik een miniscuul dunne litteken..maar daarna heb ik een kabel op mijn borstkast liggen..zo extreem reageert mijn huid..nu na twee jaar heb ik nog steeds een stuk wat verdikt is en zeer pijnlijk is…

    #85160 Reageer
    charlot
    Deelnemer

    dankjewel voor je reactie! Ik heb al – doordat ik Amerikaanse sites heb doorgeploegd – een hele goeie sportBH zonder beugels in mijn maat vertimmerd tot BH met voorsluiting.

    Volgens mij kan de hele zaak ook wel met sporttape, sluitlakens, 30 cm breed elastiek en klittenband zodanig bijelkaar gehouden worden dat het gewicht van de borsten niet gaat trekken. Ik zal dat allemaal voor de zekerheid in mijn ziekenhuistas stoppen.

    #85161 Reageer
    bulldogsrotterdam
    Gast

    Inderdaad..je kan maar beter goed voorbereid zijn….en in jouw geval helemaal…want het is toch het gewicht wat doorslaat dan..en dat kan je toch beter goed in toom houden…

    Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt…ik had niet eerder gehoord dat ze ook een snee onder de borst konden maken…

    Wanneer word je geopereerd??

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reageer op: Reactie #85161 in Min. Invasieve klepOK bij vrouwen met hele grote borsten
Je informatie: