default-header

Mijn moeder

Home Forums Boezemdefibrilatie Mijn moeder

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #79124 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo, mijn moeder heeft al enige jaren een probleem met haar hart.
    Haar hart slaat regelmatig op hol, soms meer dan 230 slagen. Ze heeft
    inmiddels al 3x een ablatie gehad, 1x is het mislukt en bij 2x kwam de
    klacht weer terug. Tevens heeft ze al een keer of 12 een cardioversie gehad en gebruikt ze behoorlijk wat medicijnen. Een ICD is in haar geval geen optie en komt het erop neer volgens de cadioloog, dat ze er mee moet leren leven!
    Maar er mee leven is niet zo makkelijk omdat het namelijk haar hele leven gaat beheersen.
    Mijn moeder is op het moment onder behandeling in het Erasmus (Dijkzigt) in Rotterdam.
    Mijn vraag is, of er lotgenoten zijn die ervaring hebben met een zelfde of een soortgelijke kwaal en misschien een advies kunnen geven hoe van deze ziekte af te komen.
    In mijn opinie moeten er namelijk artsen in Nederland en misschien in het buitenland zijn die gespecialiceerd in dit soort afwijkingen.

    Alvast bedankt voor uw reactie, ook namens mijn moeder.

    MVG, John Daas

    #85088 Reageer
    Snoopy
    Gast

    Ik heb wel eens vaker gehoord dat een ablatie niet altijd succes heeft. Ik zou me echter niet direct neerleggen bij de diagnose uitbehandeld, maar voor een second opinion gaan naar b.v. UMC Utrecht, Leiden, Catharina Eindhoven, of in een van de hartchirurgische centra in Amsterdam

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #85088 in Mijn moeder
Je informatie: