default-header

Mexicaanse griep

Home Forums Hartcuriosa Mexicaanse griep

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 95)
  • Auteur
    Berichten
  • #80981 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Het is fijn dat je zoooveel mag,ik vindt het fijn als je dat
    ook allemaal weer kan.! jou verhaal is nog al wat .Wij noemen dit het ,,LOURDES”effect. elke zieke komt daar
    ,,Genezen” vandaan.Niet dat z’n kwaal over is,maar hij
    komt er achter dat wat Hij mankeert best mee valt. Er zijn
    erbij die er veeel slechter aan toe zijn of veel meer man-
    keren.Dat gevoel heb ik bij jou ook, ik heb dus niets te
    klagen,en dat doe ik dus ook niet.Laat je niet kisten,
    blijf over eind,met geduld,vertrouwen en veeeeel liefde
    komt het allemaal weer goed.Grt.Frits multigrif 🙂 🙂 🙂

    #80982 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Het is fijn dat je zoooveel mag,ik vindt het fijn als je dat
    ook allemaal weer kan.! jou verhaal is nog al wat .Wij noemen dit het ,,LOURDES”effect. elke zieke komt daar
    ,,Genezen” vandaan.Niet dat z’n kwaal over is,maar hij
    komt er achter dat wat Hij mankeert best mee valt. Er zijn
    erbij die er veeel slechter aan toe zijn of veel meer man-
    keren.Dat gevoel heb ik bij jou ook, ik heb dus niets te
    klagen,en dat doe ik dus ook niet.Laat je niet kisten,
    blijf over eind,met geduld,vertrouwen en veeeeel liefde
    komt het allemaal weer goed.Grt.Frits multigrif 🙂 🙂 🙂

    #80984 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Het is fijn dat je zoooveel mag,ik vindt het fijn als je dat
    ook allemaal weer kan.! jou verhaal is nog al wat .Wij noemen dit het ,,LOURDES”effect. elke zieke komt daar
    ,,Genezen” vandaan.Niet dat z’n kwaal over is,maar hij
    komt er achter dat wat Hij mankeert best mee valt. Er zijn
    erbij die er veeel slechter aan toe zijn of veel meer man-
    keren.Dat gevoel heb ik bij jou ook, ik heb dus niets te
    klagen,en dat doe ik dus ook niet.Laat je niet kisten,
    blijf over eind,met geduld,vertrouwen en veeeeel liefde
    komt het allemaal weer goed.Grt.Frits multigrif 🙂 🙂 🙂

    #78544 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik zet dit artikel maar bij het onderwerp curiosa, want ik vind het allemaal wel curieus wat er rond de vliegende varkens-griep allemaal plaatsvindt :S

    Confused???….. you will be 😉

    Klink zei recentelijk: ouderen krijgen voorrang bij de Mexicaanse griep-prik (dat was eerst juist niet, omdat ouderen al een soort immuniteit zouden hebben). Waarom in Nederland deze ommezwaai?, Want elders in Europa (en VS ook?) geldt blijkbaar dit:

    EU: ouderen geen prioriteit bij vaccinatie Mexicaanse griep

    26 aug 2009 13:10 (Bron: Agrarisch Dagblad, door StefSevert)

    Zestigplussers hebben volgens de EU geen prioriteit bij de vaccinatie tegen Influenza A H1N1, ook wel bekend als de Mexicaanse griep.

    Dat staat in het voorstel van de Europese Commissie, dat door het EU-comité voor de volksgezondheid is overgenomen.

    Het voorstel wijkt op dit punt af van de Nederlandse vaccinatiestrategie, die de eerste vaccins uitdrukkelijk wél ter beschikking wil stellen aan mensen boven de 60 jaar. Het ministerie van VWS baseert zich daarbij op een advies van de Gezondheidsraad.

    Leer verder op [url=http://www.agd.nl/1082909/Nieuws/Artikel/EU-ouderen-geen-prioriteit-bij-vaccinatie-Mexicaanse-griep.htm]Agrarisch Dagblad, AGD.nl[/url]

    #84088 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    http://griep.blog.nl/vaccin

    Ook de ANBO is verbaasd over voorrang vaccinatie griep

    De ouderenbond ANBO is verbaasd dat 60-plussers als eersten worden gevaccineerd tegen de Mexicaanse griep. Eerder leken senioren niet als eersten aan de beurt te komen, omdat zij al een soort afweer hebben tegen deze griep. Mogelijk zijn zij eerder in aanraking geweest met een vergelijkbaar virus.

    De bond verwacht dat senioren massaal gebruik gaan maken van de vaccinatie. Dat zei een woordvoerder maandag. Het lijkt de ANBO goed om de vaccinatie te combineren met de jaarlijkse griepprik. Dan hoeven ouderen die slecht ter been zijn of om andere redenen minder mobiel zijn, niet twee maal op pad. Ook pleit de bond voor mobiele teams die naar verzorgingshuizen komen om daar de mensen te prikken.

    Lees verder op [url=http://griep.blog.nl/vaccin/2009/08/17/anbo-verbaast-over-voorrang-vaccinatie-griep]Blog.nl[/url]

    #84098 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Beste Lisa ,

    vindt je het heel erg dat ik van de hele problematiek rondom de griepprik
    geen barst meer snap.

    A: ik ben hartpatient
    B: ik ben zestig
    C: ik verkeer tussen twee personen die de griep onder hun leden hebben gehad.

    Zie mijn corespondentie met Cesarine over dit onderwerp.

    Hartengroet
    Peter.

    #84101 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    p.ijpelaar schrijft:
    [quote]Beste Lisa ,

    vindt je het heel erg dat ik van de hele problematiek rondom de griepprik
    geen barst meer snap.

    Peter.[/quote]

    Hallo peter,

    Tuurlijk niet…….Waarom zou ik dat erg vinden???
    Je bent niet de enige die confused is :dry: .

    Maar wat speuren op het internet levert je misschien een antwoord op, op de vraag of vragen waar je mee zit?

    Als je bloedverdunners neemt zoals coumarine, warfarine etc , dan wordt Tamuiflu afgeraden (zie elders op het forum het artikel daarover). Ik weet niet meer precies welke medicijnen je slikt, maar afib-bers krijgen vaak coumarine toch?

    Maak je niet te veel zorgen over de griep, hij is niet erger (milder zelfs) dan een gewone griep tot nu toe, en de kans bestaat dat je al immuniteit hebt omdat je ouder dan 52 bent.

    Als je perse een griepprik wilt (is dat zo?) kun je die vast wel krijgen van de dokter (maar ik wil hem absoluut niet zoals ik elders al heb geschreven …oa bij het nieuwsonderwerp griepcampagne).

    Groetjes,
    Lisa.

    #84104 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Duitsland twijfelt over griepvaccinatie

    Femia Kievits 25 aug 2009.

    Wereldwijd maken landen zich op voor een eventuele griepgolf met het nieuwe influenza A(H1N1)-virus. Virusremmers worden ingeslagen, vaccinatiecampagnes voorbereid. Zo ook in Duitsland. Maar in dat land gaan nu stemmen op om niet op grote schaal te vaccineren.

    In een discussie in Der Spiegel stelt de hoofdredacteur van Arznei-Telegramm, de arts Wolfgang Becker-Brüser, dat een nationale inenting één groot bevolkingsexperiment is, dat niet te rechtvaardigen is, gezien het milde verloop van de griep.

    Lees verder op[url=http://www.ntvg.nl/publicatie/duitsland-twijfelt-over-griepvaccinatie/volledig/] Ned Tijdschr Geneeskd[/url]

    PS: de reden van de twijfel is ook dat het vaccin niet volledig is getest, zegt Becker-Brüser in het artikel. Bijwerkingen zijn daarom niet bekend nog.

    #84105 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Lisa,
    ik heb net ht foldertje in de bus gekregen over de mexicaanse griep.

    Na het gelezen te hebben denk ik dat ze mij voorlopig ook even over kunnen
    slaan voor de vacinatie.

    Ik ga er inderdaad ook wat makkelijker over denken,dan maar griep als het moet.

    overigens ben ik niet zo vatbaar,maar het kan.
    Ik gebruik als bloedverdunner niet zo,n heftig middel,carbasalaatcalcium.
    Dus dat moet wel kunnen.

    Nog bedankt voor je bovenstaande informatie uit duitsland.

    Groeten Peter.

    #84465 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Dat is de titel van een gratis e-boek door Teuni Kuiper, met 242 pagina’s informatie over de verborgen gevaren van vaccinaties. …Kortom, een boek voor mensen die willen weten, een boek met informatie over vaccins (ook de Mexicaanse griepvaccins) waarover de dokter je niets vertelt …………

    http://www.tab2000.nl/wehaveachoice/pdf/vaccinaties_tkuiper.pdf

    Inhoudsopgave:

    Inleiding……………………………………………………………………………………..5
    Wat is de boosdoener: het vaccin of de combinatie van het vaccin met kwik en/of
    aluminium pag 7
    Studie bewijst een verband tussen Thimerosal en neurotoxiciteit en autisme….……..35
    Mitochondriaal disfunctioneren en formaldehyde……………………………….………36
    Evidentie voor de rol van elektro-actieve elementen bij de ontwikkeling van latere
    aandoeningen, zoals bijvoorbeeld diabetes en SMA.……………………………………47
    De samenstelling van de griepprik in relatie tot de functie van ionenkanalen…………54
    Nanodeeltjes, ionenkanalen en de kanalen door de celkernmembranen………………55
    Aluminium hydroxide en depletie van essentiële stoffen en de gevolgen daarvan…….57
    De gevolgen van depletie van vitamine D…………………………………………………63
    De HPV-vaccinaties met aluminumhoudend Cervarix en Gardasil…………………….70
    Het grote onbegrepen gevaar van de relatief nieuwe hulpstof MF59 in vaccins………73
    Squaleen, elektro-actieve stoffen en het syndroom van Guillain-Barré………………..79
    Aluminium hydroxide leidt tot motorische stoornissen en degeneratie van neuronen…94
    Hoe aluminiumzouten in vaccins via depletie van fosfor leiden tot demyelinisatie……98
    Aluminium en de wereldwijde toename van dementie…………………………………..99
    Langs welke mechanismen kwik en aluminiumverbindingen in vaccins ook nog
    neurotoxisch zijn…………………………………………………………………………..105
    Gevaarlijke adjuvans in het vaccin tegen H1N1 van Novartis…………………………117
    Fluor in relatie tot bijwerkingen van vaccinaties ………………………………………121
    Specifieke gevaren van gentech vaccins met ‘virus like particles’ (VLP)…………….131
    Bioresonantie ter bestrijding van virusinfecties en het Post-Vaccinaal Syndroom…..144
    Incidentie van kinderziekten neemt niet af doordat er meer wordt gevaccineerd……146
    Een gezond immuunsysteem is de beste verdediging tegen infecties………………….150
    Waarom kenmerken van een donkere huidskleur dominant zijn en wat daaruit valt af te
    leiden met betrekking tot de nadelige gevolgen van vaccinaties op de
    breinontwikkeling …………………………………………….. …………………………156
    De houding van de verantwoordelijke gezondheidsautoriteiten en overheid….……..158
    Enkele opvallende feiten op een rijtje gezet …………………………………………….214
    Nawoord……………………………………………………………………………………232

    Op leefbewust.com staat een inleidend en uitleggend “voorwoord” door mw Kuiper bij haar e-book.
    http://www.leefbewust.com/vaccinatie_gevaren.html

    #84467 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Kwik en aluminium in vaccins Mexicaanse griep

    De stichting ‘StralingsArm Nederland’ stapt naar de rechter om informatie te verkrijgen over de vaccins tegen de Mexicaanse griep. Volgens de stichting bevatten de vaccins kwik en aluminiumverbindingen. Ze voorziet dat de ingrediënten onder invloed van straling elektroactief worden en “onvoorspelbaar onheil” in zenuwweefsel kunnen aanrichten.

    De stichting wil exact weten wat er in de vaccins zit. Het Nederlandse ministerie van Volksgezondheid en het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen weigeren echter informatie te verschaffen, aldus de organisatie.

    Lees verder op [url=http://www.brabantsdagblad.nl/algemeen/gezondheid/5670545/Stichting-stapt-naar-rechter-om-vaccins.ece/]BrabantsDagblad.nl[/url]

    (deze link, die jij hebt neergezet Job, werkt niet)

    PS
    Het kort geding dient op 22 oktober om 14.00 uur, Rechtbank Zwolle, Hanzelaan 351.

    Mede-initatiefnemer is dr Jannes Koetsier.

    Op de website van StralingsArm Nederland is meer te lezen over het kort geding van 22 oktober (met de voorgeschiedenis):
    http://www.stralingsarm-nederland.org/webpagina/KortGeding.htm

    #84476 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hoi Lisa

    Lees net al de berichten over de mexicaanse griep.
    De oproep heb ik al gekregen, maar ik ga nu wel heel erg twijfelen:ohmy:
    Moet nog voor wat dingetjes naar de huisarts eerdaags en ik ga eens vragen hoe dat nou zit.
    Mijn kleinzoon ( 11) jaar heeft het 2 maanden geleden gehad, hoge koorts en wel zieker dan een normale griep. Hij heeft wel tamiflu gekregen. In die tijd moest iedereen die griep kreeg getest worden op de mexicaanse griep.

    Maar niemand van de familie is toen besmet geraakt.
    Hij heeft een tweeling broer en nog 2 andere broertjes.

    Was 2 maanden na mij openhart operatie en ik heb toen ook wel wat zorgen gehad.
    Ben er 3 weken geweest om wat te herstellen.
    Ook ik ben toen niet besmet.

    Dus ja…wat is wijsheid? Ik weet het ff niet meer.
    Wat moet je geloven en wat niet……..:side:

    Hartegroetjes
    Cesarina

    #84477 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Hallo Cesarina,

    Je twijfel is begrijpelijk, er wordt steeds meer bekend over vaccins.
    Bij twijfel eerst nader onderzoek doen, en niet alleen afgaan op informatie van de overheid en farmaceuten/artsen, maar ook onafhankelijke media lezen …. de overheid liegt wel vaker (al dan niet door gebrek aan volledige kennis) of houdt dingen achter.
    Het spoeddebat over de belangenverstrengelingen van de in opspraak geraakte veearts/viroloog Ab Osterhaus die Klink adviseerde per inwoner twee vaccins in te slaan, is al twee maal uitgesteld (van uitstel komt mogelijk afstel hier?…. waarom?).

    Heel veel mensen hebben inmiddels zo hun bedenkingen tegen de mex griep-vaccins.
    Ook veel verpleegkundigen en artsen….
    75% van de Finnen wil de swine flu prik niet. lees ik net (vandaag).
    In Duitsland is er voor de regering een apart vaccin, zonder adjuvants (zoals kwik en en andere stoffen zoals MF59) en het leger eist een vaccin zonder additieven voor de soldaten (leger wil veiliger vaccin).
    Zie:
    http://de.news.yahoo.com/1/20091017/thl-regierung-bekommt-eigenen-schweinegr-5e422d2.html
    en over het leger:
    http://www.westfalenblatt.de/index.php?id=31837&artikel=reg&PHPSESSID=05c640b38b76e43298b6a7dffdbf7fc2

    Dat er kwik en aluminium in vaccins zitten is geen kwestie van geloven, het zijn feiten, al vele jaren. Het kwik in vaccins wordt o.a. ook in verband gebracht met de sterke toename van kinderen met autisme.

    Wil men die neurotoxinen in zich laten spuiten of niet? …..Ik niet. Maar iedereen moet voor zichzelf beslissen uiteraard……
    Het is o.a. de reden dat ik de griepprik al 13 jaar niet neem (ik krijg elk jaar een uitnodiging sinds mijn hartinfarct in 1996) en nadat mijn moeder van 84 in 2005 vlak na een door de huisarts opgedrongen griepprik 1 en ietsje later nog 2 herseninfarcten kreeg (en vervolgens in het ziekenhuis overleed aan de vele medicijnen die ze kreeg) weet ik het helemaal zeker dat ik nooit een griepvaccin zal nemen. Zal mij meer kwaad dan goed doen……

    Ik zal je een paar links geven naar websites waar andere bezorgde mensen hun gevonden informatie delen …. informatie die men op TV en in de officiele krant meestal niet krijgt ……

    http://kiesbewust.wazzup.nl/

    http://www.prikmijmaarlek.nl/

    Daar staat heel mooi ook deze spreuk:
    Neem niets voor waar aan, ook dit niet.
    Heb een open geest en u ervaart de Waarheid.
    — Mahavir Yogananda

    http://www.despuitblijfteruit.nl/

    http://www.despuitblijfteruit.nl/overige.html (hier staan meer links)

    Groetjes,
    Lisa 🙂

    .

    #84484 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Hallo Lisa

    Vanavond ga ik even al die links bekijken. Had geen tijd eerder te doen.
    Ben reuze benieuwd en de spreuk van Yogananda spreekt mij zeer aan.

    Hartegroetjes
    Cesarina

    #84522 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    In het pandemie-vaccin Pandemrix (van GlaxoSmithKline) zit geen aluminium maar wel kwik (in de vorm van Thimerosal):
    Zie de informatie van EMEA:
    http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/Pandemrix-H-832-PU-17-AR.pdf

    Stukje uit de info:

    Medicinal product:
    Na menging met de adjuvant bevat 1 dosis (0,5 ml) Pandemrix:

    Active ingredient:
    Split influenza virus, inactivated, containing antigen * equivalent to:
    A/California/7/2009 (H1N1)v like strain X-179A 3.75 micrograms **

    * propagated in eggs ** haemagglutinin

    Adjuvant:
    AS03 adjuvant
    samengesteld uit
    squalene (10.69 milligrams) (dat jaagt de afweer zeer sterk aan),
    DL-α -tocopherol (11.86 milligrams): (dat is synthetische vitamine E)) and
    polysorbaat 80 (4.86 milligrams)

    The suspension and emulsion vials once mixed form a multidose container.
    Preservative: it contains 5 micrograms thiomersal

    Other ingredients:
    Injectieflacon met suspensie:
    Polysorbaat 80
    Octoxynol 10
    Thiomersal ( kwik)
    Natriumchloride (NaCl)
    Dinatriumwaterstoffosfaat (Na2HPO4)
    Kaliumdiwaterstoffosfaat (KH2PO4)
    Kaliumchloride (KCl)
    Magnesiumchloride (MgCl2)
    Water voor injecties

    Injectieflacon met emulsie:
    Natriumchloride (NaCl)
    Dinatriumwaterstoffosfaat (Na2HPO4)
    Kaliumdiwaterstoffosfaat (KH2PO4)
    Kaliumchloride (KCl)
    Water voor injecties

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 95)
Reageer op: Reactie #84522 in Mexicaanse griep
Je informatie: