default-header

meedenken over hartfalenzorg thuis in de regio Doetinchem

Home Forums Help?!? meedenken over hartfalenzorg thuis in de regio Doetinchem

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #78778 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik ben Anneke van Anken, hartfalenverpleegkundige werkzaam in de eerstelijnszorg.
    Ik ben samen met de thuiszorgorganisatie bezig om ketenzorg op te zetten met de hartfalenpoli’s in de regio Doetinchem en Winterswijk.
    We doen dit om de begeleiding van patienten met hartfalen thuis vorm te geven. Het gaat daarbij om patienten die uitbehandeld zijn
    door de hartfalenpoli en nog verder begeleinding thuis nodig hebben of patienten die vanwege verminderde mobiliteit moeilijk naar de hartfalenpoli
    kunnen komen.
    In januari hebben we daar weer een overleg over om de koers uit te zetten voor de toekomst, met name omdat de financiering een probleem wordt, helaas worden de schotten tussen de eerste en tweedelijnszorg weer opgeworpen door Den Haag.
    Wij zouden graag een hartfalenpatient die graag mee wil denken over dit thema willen uitnodigen voor ons overleg om
    vanuit de kant van de patient te horen wat er nodig is, en wat de behoefte is bij de thuisbegeleiding.
    Ook omdat uit onderzoek is gebleken dat hartfalenpatienten graag huisbezoeken zouden willen, uit het onderzoek “Hoe wil een hartfalenpatient behandeld worden”?
    Daarmee wend ik me tot u, zou er iemand van deze vereniging er wat voor voelen daarin me te doen in de regio Achterhoek?
    Het overleg is op op woensdag 28 januari 9:00-12:00 uur in Doetinchem, een uur aanwezigheid zou voldoende zijn verwacht ik.
    Als vervoer een probleem is kunnen we daar wellicht voor zorgen.
    Ik hoop even van u te horen!
    U mag me ook bellen

    met vriendelijke groeten
    Anneke van Anken, hartfalenverpleegkundige Sensire Thuiszorg
    06-20025765

    #82914 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Anneke,

    Even uit nieuwsgierigheid….
    Heb je een reactie gekregen? Ik ben zelf een tijdje niet actief geweest op hartgenoten. Ik was een beetje verzopen in mijn werk. Anders had je wel een reactie vanuit mij gekregen.

    Groeten,

    Job

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Reactie #82914 in meedenken over hartfalenzorg thuis in de regio Doetinchem
Je informatie: