default-header

Lotgenoten

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #80629 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Ik zou graag in contact komen met lotgenoten die net als ik de diagnose ACM/DCM hebben gekregen. Voorheen bekend als ARVC.

    Helaas kan ik veel geplaatste berichten van mij in de vernieuwde website niet terugvinden. 

    #93493 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Het is inderdaad verschrikkelijk wennen ook ik heb het idee dat er een helboel weg is.

    #93494 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Jacob, mijn hele 'draadje' dat onder 'Help' was geplaatst is weg. Van de korte verhaaltjes die ik onder 'Het is ook leuk om…' is ook heel veel weg. Bovendien zijn de meest recente berichten van de afgelopen weken, geplaatst in het oude forum, nergens terug te vinden. Jammer… 

    #93495 Reageer
    dity van Logchem
    Deelnemer

    Mijn hele verhaal zie ik niet. Nu ben ik niet echt goed met de PC maar een bericht plaatsen kan ik toch wel.

    Wegis alles!!!!

    #93496 Reageer
    ..Jacob..
    Deelnemer

    Had jij een hartverhaal geschreven?

    #93517 Reageer
    Petje5
    Deelnemer

    Langs deze weg kom ik graag in contact met mensen die partner zijn van een ICD drager.

    Bij mijn partner is sprake van Hypertrofische Cardiopathie ( ik hoop dat ik het goed schrijf).

    Het gaat daarbij om een verdikte hartspier.

    Ik merk bij mijn partner onzekerheid en moeite om de energiebalans te vinden ( inspanning versus ontspanning) en het relativeren.

    #93520 Reageer
    myra
    Deelnemer

    Waarom alles op dit forum veranderen en dit niet eerst mededelen aan de gebruikers?

    Ik kan na vele malen opnieuw inloggen ,met een andere naam wel een berichtje plaatsen,geen idee of het me later nog eens gaat lukken!

    Dus nogmaals waarom iets veranderen wat goed werkt?!!

    #93521 Reageer
    myra
    Deelnemer

    Kijk,ik weet hiet eens meer hoe ik  hier een eigen topic kan maken ,gezien de weinige reacties de laatste tijd ben ik niet de enige,erg hoor…

    #93558 Reageer
    myra
    Deelnemer

    Zoooo , lees dat dit topic is "bijgewerkt" ,snap nog niet waarom dit forum helemaal op de schop moest,het werkte toch prima!

    Hoe je een actief forum kapot kunt maken! 

    #93565 Reageer
    Bert Wulms
    Deelnemer

    Dag Myra, We hebben de website moeten vernieuwen omdat voor de oude website geen nieuwe updates meer uitkwamen waardoor deze makkelijk gehackt kon worden. We konden dit helaas niet doen door het oude systeem bij te werken naar een nieuwe versie. Dit bleek technisch niet mogelijk We waren hierdoor genoodzaakt om een nieuw systeem te kiezen. Hierbij hebben we een aantal concessies moeten doen. Mede omdat ons budget voor de website beperkt is konden we niet alles overnemen zoals het was. We hopen echter dat iedereen zijn weg weer zal gaan vinden.

    Goede groet,

    Bert Wulms

    Harpatiënten Nederland

    #93566 Reageer
    Capri52
    Deelnemer

    Is er activiteiten groepen voor lotgenoten in de omgeving Leiden

    Mvg
    Shekar

    #93608 Reageer
    mr-solex
    Deelnemer

    hoi wie weet waar ik lotgenoten kan vragen over me situatie of een andere site forums.

    #93704 Reageer
    Lilly
    Deelnemer

    Hoi ik ben Lilly 40 jaar alleenstaande met 3 honden,, heb eind oktober een licht hartinfarct gehad,, ik heb totaal geen begeleiding gehad niks vanuit het ziekenhuis Hagaziekenhuis waar de begeleiding heel slecht is!! Graag kom ik in contact met lotgenoten gelieve ook mensen die alleenstaand zijn en ook graag in contact komen met lotgenoten en ook graag steun zoeken en lijkt mij heel fijn nieuwe vriendschappen op te doen!? App of bel me graag 0633794018 groetjes lilly

    #93706 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Lilly,

     

    Misschien zou je eens kunnen inforemrten bij een fysiopraktijk of sportschoolo bij jou in de buurt. Vaak hebben zij aparte groepslessen voor hartpatiënten. Je kunt dan aan je conditie werken en hebt tevens contact met lotgenoten.

     

    Anneliese Wijers-Barten

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
Reageer op: Reactie #93494 in Lotgenoten
Je informatie: