default-header

lof voor het team van Prof. van Swieten

Home Forums Radboud Nijmegen lof voor het team van Prof. van Swieten

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #80780 Reageer
    SjoerdGA
    Deelnemer

    Op 31 augustus 2006 heb ik een nieuwe aorta boog met eiland en een kunstaortaklep gekregen. Na veertiendagen was ik weer thuis. Ik ben zo snel mogelijk met revalideren begonnen, eerst in het ziekenhuis en later fysiosport twee maal per week. Dit laatste doe ik nog steeds. Ik heb er veel zelfvertrouwen door gekregen en een goede conditie. Bij de laatste fittest scoorde ik boven gemiddeld voor mijn leeftijd (65) Dit geeft mij weer een cick om door te zetten. Thuis doe ik weer zelf de klussen en kan heerlijk ravotten met m’n kleinkinderen.
    SjoerdGA 😀

    #80781 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    Doordat er gezegd wordt dat je vaak niet meer de oude wordt… vraag ik mij het volgende af; op welk niveau moet je dan zijn dat een operatie wel zinvol is. Ik kan nu overdags redelijk mijn ding gewoon doen maar na het avond eten heb ik mijn energie-level wel bereikt… (heb overigens een verwijde aortaklep)
    Zou het toch ook niet uitmaken hoe zwaar de operatie is geweest. Waarbij ik denk aan borstkas open of een kleine insnede of via de lies??

    #80782 Reageer
    Anoniem
    Inactief

    De bovenstaande vraag was van mij afkomstig. Na dik anderhalf jaar verwachtte ik geen vooruitgang meer maar wonder boven wonder kreeg ik in de loop van februari toch weer meer energie. We zitten nu bijna in september en op 26 september is het 2 jaar geleden dat ik geopereerd ben nog steeds ga ik vooruit en ben ik verbaasd over mezelf. Ik fiets weer elke dag en krijg steeds meer energie. Dus geef de moed niet op blijf er in geloven en een operatie is wel degelijk zinvol. (En zeker met zo’n kanjer van een chirurg die ik heb gehad!!!)
    Heel veel sterkte! Marion

    #78523 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    26 September 2007 ben ik in het Radboud geopereerd door Dr. van Wetten, hartchirurg.
    Deze man heeft, door zijn stinkende best voor me te doen, mijn leven gered. Ik zou een aortaklep krijgen en nadat ik onder narcose was gebracht bleek ik inmiddels een flinke aneurysma te hebben ontwikkeld vlak boven mijn aortaklep. Ik kan jullie vertellen dat ik een heel zware tijd heb gehad maar dat ik zeer te spreken was over het Radboud. Natuurlijk heb je nog wel eens de uitzondering die de regel bevestigd en was met name 1 verpleegster erg onhebbelijk en onvriendelijk. Maar daar stonden zoveel verschrikkelijk lieve mensen tegenover!!!
    Nu naar meer dan 2 jaar later gaat het goed met me. Voor iedereen geldt dat geen geval hetzelfde is.
    Voor mij, alleen maar lof voor het team van Prof. van Swieten!!

    #86390 Reageer
    llz
    Deelnemer

    Sluit me hier helemaal bij aan,het is een top team :laugh:

    #89197 Reageer
    jacq50
    Deelnemer

    Herinner je gister
    Denk aan morgen
    Leef vandaag

    Dit staat op mijn muur geschreven

    Met dank aan dr van swieten en team die mij nog steeds het leven geven waar ik van kan genieten

    Warme groet Jacq

    #81614 Reageer
    Joos001
    Deelnemer

    Dr. Van Swieten is inderdaad een top professor! Dr. Van Wetten heeft mij 4 weken geleden 4 bypasses gegeven en dat is vlekkeloos verlopen. Echter bij het zetten van het infuus in mijn arm is er een grote fout gemaakt. Degene die deze gezet heeft, heeft ervoor gezorgd dat er infuusvloeistof in mijn arm is gekomen. Hierdoor heb ik een zeer ernstige ontsteking opgelopen met alle ellende die daarbij komt. Zeer zware antibiotica kuur. Langere ziekenhuisopname. Communicatie bij artsen op de afdeling C4 zeer slecht. Eerst moest ik 6 weken daar blijven voor antibiotica via infuus. Toen 2 weken. Vervolgens mocht ik na het weekend naar huis, nee, toch niet. Moet naar Rijnstate in Arnhem (daar woon ik) voor de rest van de antibiotica via infuus voor Nog 6 dagen. Nee, toch niet, kan met infuus naar huis als thuiszorg komt voor de wissel van infuus…….kom nu toch, het zou erg prettig zijn als artsen het eens zijn met elkaar waar hier werd ik echt niet goed van. Uiteindelijk ben ik zonder infuus naar huis gegaan maar met een doos pillen omdat de thuiszorg eerst wel en toen weer niet kon. Ik had het helemaal gehad daar. Verplegend personeel is TOP. Maar de artsen kunnen wel een cursus communicatie gebruiken!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #86390 in lof voor het team van Prof. van Swieten
Je informatie: