default-header

laseren

Home Forums Laseren laseren

  • Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door leila.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #78559 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    wie heeft hier meer informatie over? zou ik echt tof vinden

    #81724 Reageer
    job pieter
    Gast

    Laseren is erg breed wat dat betreft. Er zijn tegenwoordig zoveel functies. De twee meest bekende daarvan zijn, het laseren van de ogen en het (weg)laseren van ongewenst haar. Het wordt tegenwoordig zelfs gebruikt voor het strakker en gladder maken van de huid :woohoo: (antirimpel). En nog zoveel meer…. Over welk type wilt u meer weten?

    Vriendelijke groeten,

    Job-Pieter

    #82724 Reageer
    leila
    Gast

    eigenlijk toen vergeten te reageren, dan nu nog maar,vind je het grappig als na twee operaties er geen mogelijkheid meer is en ze et wel over laseren hebben gehad en dat dit misschien nog het enigste is wat me rest en daardan grappig over te doen ?
    ben altijd in voor een grap maar niet op deze manier..

    #82725 Reageer
    Job Pieter Tent
    Gast

    Hoi Leila,

    Het was mij geheel niet duidelijk dat er een dergelijke ernst was gekoppeld aan het verhaal. Ik kan/kon dit ook nergens uithalen.
    Vandaar de wedervraag en het luchtige toontje.
    2 maanden geleden werd er sowiezo nog niet echt om vergaande informatie gevraagd.
    Enerzijds dus mijn begrip dat u zich onjuist behandeld voelt, maar gezien die informatie er niet was…..

    En nee ik vind dat niet grappig, dat zou niemand vinden….

    #82726 Reageer
    leila
    Gast

    dank je voor je reactie:)

    #81640 Reageer
    leila
    Gast

    dank je voor je informatie

    #81104 Reageer
    Lisa
    Deelnemer

    Aspirine om cholesterol te verlagen ❓

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #81640 in laseren
Je informatie: