default-header

kortademigheid na dotteren

Home Forums Hartinfarct kortademigheid na dotteren

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #127897 Reageer
    Christina
    Gast

    Ik kreeg een hartinfarct 5 maart jl.2023
    Er zat een ernstige vernauwing in de kransslagaders
    2 stents geplaatst .

    Voor mijn hartinfarct had ik in de nacht veel last van dat mijn adem stopte en benauwd werd .

    Na plaatsing stents ging het weer beter en nu de laatste 2 weken word ik weer wakker in de nacht omdat ik het gevoel had dat ik stikte en mijn adem stokte .

    Voel me ongerust daarover omdat weer hetzelfde zich herhaalt
    .

    #127898 Reageer
    Christina
    Gast

    Ik kreeg een hartinfarct 5 maart jl.2023
    Er zat een ernstige vernauwing in de kransslagaders
    2 stents geplaatst .

    Voor mijn hartinfarct had ik in de nacht veel last van dat mijn adem stopte en benauwd werd .

    Na plaatsing stents ging het weer beter en nu de laatste 2 weken word ik weer wakker in de nacht omdat ik het gevoel had dat ik stikte en mijn adem stokte .

    Voel me ongerust daarover omdat weer hetzelfde zich herhaalt
    .

    #131920 Reageer
    Roy Stienen
    Gast

    Dag collega’s,

    Ik heb na een plaatsing van 6 stents begin september ondanks revalidatie van 4 wkn enorme last van kortademigheid. Pompfunctie zou niet zijn aangetast door de twee infarcten en de zwaarte van de medicatie zou dat niet kunnen veroorzaken.
    Volgens bedrijfsarts is snel opbouwen geen probleem want alle aders zijn immers weer open en er is geen verlies van pompfunctie.
    Iemand dezelfde ervaring?
    Met bedrijfsarts kom ik wel klaar maar het feit dat ik na revalidatie nog geen meter meer loop bij de meting t.o.v. de 0 meting zit me niet lekker

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
Reageer op: Reactie #127897 in kortademigheid na dotteren
Je informatie: