default-header

Klachten na dotteren

Home Forums Dotteren Klachten na dotteren

  • Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door tonywisman.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #80333 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Goedenavond,

    Ik ben 40 jaar oud en op 10 februari 2014 gedotterd. Er is 1 stand geplaatste en volgens mijn cardioloog zou ik geen klachten moeten moeten hebben maar ja ………

    Ik heb nauwelijks hartschade en ook de revalidatie is redelijk verlopen. Volgens de Fysiotherapeuten is mijn conditie goed.

    Ik blijf echter moe en misselijk. Als ik me me druk maak heb ik af en toe een overslaande hartslag. Ik heb inmiddels veel medicijnwissels gehad maar vertrouw het niets.

    Herkent iemand deze klachten en na hoeveel tijd zou je je wat beter moeten gaan voelen :cheer:

    #91252 Reageer
    Roland
    Deelnemer

    Hoi leider,

    Kan het niet zijn dat je juist door de vele medicijnwissels moe en misselijk bent? Je lichaam moet zich daar steeds opnieuw op aanpassen.
    Ik hoop dat je snel opknapt.

    Hartegroet,
    Annemarie

    #91273 Reageer
    leider
    Deelnemer

    ja ik hoop het maar. Ik krijg er alleen telkens klachten bij. Ik heb nu veel last van een overslaand hart in combinatie met misselijkheid. Dit overslaan heb ik nog nooit gehad voor mijn dotter en ook niet in de eerste 4 weken na de dotter.

    Volgende week vrijdag pas weer naar de cardioloog.

    Het is lastig om voor jezelf te bepalen om eerder aan de bel te trekken.

    #92206 Reageer
    jorevb
    Gast

    Hai leider,

    Ik ben gisteren gedotterd en er is een stent gezet – maar ik voelde mij gelijk een stuk beter – meer lucht en de druk en de pijn op mijn borst is weg.
    hopelijk blijft die weg.
    Ik hoop dat bij jou iets gedaan kan worden .

    Groetjes Jorevb.

    #92212 Reageer
    Peter65
    Gast

    Hoi Jorevb fijn om te horen dat het goed gelukt is dat je eigen veel beter voelt al hopelijk een snel herstel veder en dat het zo blijft gaan voor je groetjes peter65 :laugh:

    #92311 Reageer
    annyleon
    Gast

    morgen ben bijna 4 weken geleden gedotterd heb 2 stents voel me ook niet echt fit
    ben nog regelmatig misselijk druk op de borst druk op de oren en kaken
    de revalidatie werpt nog geen vruchten af heb alleen spierpijn
    wie herkent dit
    gr annyleon

    #92468 Reageer
    tonywisman
    Gast

    Hoi Leider. Ik ben 58 en ben heel aktief in sport.
    2 weken geleden gedotterd en een stent. De eerste dagen in het ziekenhuis goed maar thuis komen de angsten en ja hoor het overslaan van het hart. Enorm.
    Ben teruggegaan naar de afdeling waar ik had gelegen en daar legden ze me aan een monitor en konden het zien.Dat overslaan zagen ze ook op een hartfilmpje. Kon geen kwaad zeiden ze maar het voelt waardeloos en ik wordt er onzeker van.. Doordat ik me er druk over maak krijg ik het erger denk ik.
    Maar ze vertelden, ja het is vervelend maar kan geen kwaad dus daar hou ik me maar aan.
    hoop dat dit jou ook een beetje helpt. misschien hebben meer mensen hier last van na het dotteren.
    groetjes Tony

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Reactie #92206 in Klachten na dotteren
Je informatie: