default-header

Kinderhartchirurgie in Heerlen?

Home Forums Kinderbehandelingen Kinderhartchirurgie in Heerlen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #78655 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Houd de ontwikkelingen in Zuid-Limburg de komende maanden goed in de gaten. Het Klinikum in Aken en het Maastricht Universitair Medisch Centrum (MUMC, vroeger het azM) gaan samen een nieuwe hartkliniek uit de grond stampen bij Heerlen. Onderdeel daarvan is, volgens de plannen, een afdeling kinderhartchirurgie. Dat wordt tijd. Vroeger had het azM zo’n afdeling onder de bevlogen leiding van prof. dr. Olaf Penn. Door ruzies met een kinderachtig azM-bestuur vertrok Penn naar Eindhoven. Sindsdien heeft Maastricht geen kinderhartchirurgie meer. We zijn benieuwd.

    #81493 Reageer
    Anoniem
    Gast

    Hoi

    Kontakt der kontinenten in Soesterberg
    Van 10.00 t/m 15.00

    #81494 Reageer
    Anoniem
    Gast

    Ligt er aan waar is het?

    #81495 Reageer
    Anoniem
    Gast

    In Soesterberg

    #81496 Reageer
    johndeboer
    Gast

    Hallo Arianne

    Heet het daar zo? Kontakt der kontinenten in Soesterberg en moet je je ergens inschrijven? ik hoor graag van je

    John de Boer

    #81497 Reageer
    Anoniem
    Gast

    Beste Arianne,

    Zit daar soms een schrijffout in? ik kan hierop niets vinden… hoor graag
    john de boer

    #81498 Reageer
    johndeboer
    Gast

    Beste Arianne,

    Zit daar soms een schrijffout in? ik kan hierop niets vinden… hoor graag
    john de boer

    #81499 Reageer
    MistyGirl
    Deelnemer

    Op 9 november organiseert De Hart&Vaatgroep een informatiebijeenkomst over hartritmestoornissen. In de ochtend kun je presentaties volgen over de nieuwste ontwikkelingen en in de middag zijn er diverse workshops.

    Ook kun je kennismaken met de leden van de diagnosegroep Hartritmestoornissen.

    Interesse? Kijk voor meer info op: http://bit.ly/bijeenkomsthartritmestoornissen

    zie ook facebook
    https://www.facebook.com/pages/Icd-Pacemaker-dragers-en-hartpatienten/174655955974964

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Reactie #81493 in Kinderhartchirurgie in Heerlen?
Je informatie: