default-header

Keuze in behandeling

Home Forums Algemeen Keuze in behandeling

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #80731 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Hallo
    Ik man 52 ben gekatheteriseerd. Blijk 1 vernauwing te hebben waar iets aan moet gebeuren en nog 2 dubieuze vernauwingen die opgemeten worden. Na opmeten wordt bepaald of het dotteren wordt danwel opereren wordt. Opereren was een optie als er aan de dubieuze 2 ook iets moest gebeuren. Nu ga ik denk ik zelf liever voor 3 stents. Lijkt me een stuk minder belastend. En volgens de katheteriserende cardioloog kon er in een verstopte stent altijd weer een nieuwe stent mocht de stent weer dicht gaan zitten. Wat is wijsheid en heb ik uberhaupt iets in te brengen?

    #93783 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo jan,

     

    Welke behandeling zul je altijd met je behandelend arts moeten bespreken. Maar als er gedotterd wordt kan er ook meteen stent geplaatst worden.

    Ik weet niet wat uw arts dan precies bedoelt met de optie opereren. Misschien een bypassoperatie. Ik zou dat eerst navragegn als ik jou was.

     

    Anneliese Wijers-Barten

    St. Hartpatiënten Nederland

     

    #93784 Reageer
    Jan1966
    Deelnemer

    Net via de post de oproep voor tweede kathererisatie gekregen. Dinsdag 29 jan om 7.45 in ziekenhuis zijn. Dan wordt ook nog een Ffr gedaan tijdens katheteriseren. Dit zijn drukmetingen bij 2 twijfelachtige verstoppingen. Vervolgens wordt er hopelijk gedotterd. De oproep komt voor de belafspraak maandag de 28ste van mijn cardioloog. We beleven het wel weer….

    #93789 Reageer
    Jan1966
    Deelnemer

    Nou….geen keuze….weer gekatheteriseerd en ffr metingen gehad alles positief. Dat is dus negatief want stents zijn geen optie. Worden 3 omleidingen. Niet blij mee. Op youtube een hartoperatie bekeken. Door dhr Tan die me toevallig ook gekatheteriseerd heeft. Is een hele ingreep, maar na het bekijken zie ik er niet meer zo tegenop. We zien het wel.

    #93791 Reageer
    Jan1966
    Deelnemer

    Nou ondanks er hier toch niemand leest of reageert toch een laatste update. 11 februari telefoon of ik 12 februari opgenomen wil worden zodat ze me 13 februari kunnen opereren. Gaat opeens heel snel na dik 5 maanden aanmodderen.

    #93792 Reageer
    Jan1966
    Deelnemer

    Nou ondanks er hier toch niemand leest of reageert toch een laatste update. 11 februari telefoon of ik 12 februari opgenomen wil worden zodat ze me 13 februari kunnen opereren. Gaat opeens heel snel na dik 5 maanden aanmodderen.

    #93793 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Jan,

     

    Hopelijk is de operatie geslaagd en kun je nu met veel moed aan de revalidatie beginnen. Ik wens je alles sterkte toe.

     

    Anneliese Wijers-Barten

    St. Hartpatiënten Nederland

    #93794 Reageer
    Jan1966
    Deelnemer

    Operatie is geslaagd. Was na 4 dagen weer thuis. Ben nu precies een week na de operatie. Heb wel wat pijn nog. Maar het gaat de goede kant op…..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
Reageer op: Reactie #93793 in Keuze in behandeling
Je informatie: