default-header

… jonge mensen met een verhaal na een hartinfact

Home Forums Ik kom graag in contact met… … jonge mensen met een verhaal na een hartinfact

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #80627 Reageer
    bert
    Sleutelbeheerder

    Omdat ik bezig ben met het schrijven van een boek over de maatschappelijke gevolgen van een hartinfarct op jonge leeftijd, ben ik op zoek naar mensen die voor hun 45e levensjaar getroffen zijn door een hartinfarct. Graag wil ik met de mensen in gesprek en na goedkeuring hun verhaal/ervaring meenemen in het uit te geven boek.

    Het boek zal een verzameling van verhalen worden van mensen die ieder op hun eigen wijze het leven na de hartinfarct weer hebben opgepakt. Het doel van het boek is om mensen te inspireren en hier en daar ook een beetje te waarschuwen voor de boze wereld waar ze in terecht kunnen komen. Maar de grote boodschap zal zeker zijn dat er een mooi leven denkbaar is na een hartinfarct. 

    Wie zou zijn verhaal willen delen?

     

    #93643 Reageer
    nick_carin
    Deelnemer

    Ik was 47 toen ik een hartinfarct kreeg .Is nu 3 1/2 maand geleden.  Dus net te oud. Maar wat ik mis op dit forum of ik doe iets niet goed.

    Ik zie bijna helemaal geen reacties op mensen die iets schrijven. Ik herstel niet zo snel als andere in mijn revalidatie en heb er nogal wat dingetjes bij helaas.

    Maar wat ik al zei ik zie veel verhalen voorbij komen maar geen antwoorden van mensen?

    groetjes Carin

     

    #93644 Reageer
    myra
    Deelnemer

    Carin,

    Dit was vroeger een heel fijn forum,volop vragen en antwoorden

    Een vaste groep van mensen,helaas heeft de webmaster? besloten dat het forum moest worden vernieuwd(zonder dat dit ons was verteld)

    Forum was even niet bereikbaar,en toen we er wel op konden was alles veranderd,we konden onze verhalen/vragen niet meer terugvinden

    Ik denk dat de meeste zijn afgehaakt, heel erg jammer

    Ik snap dat vernieuwing soms moet gebeuren,maar dit is een voorbeeld van hoe het NIET moet

    Helaas…..

     

    #93645 Reageer
    Wandeltheo
    Deelnemer

    [quote=myra]

    Carin,

    Dit was vroeger een heel fijn forum,volop vragen en antwoorden

    Een vaste groep van mensen,helaas heeft de webmaster? besloten dat het forum moest worden vernieuwd(zonder dat dit ons was verteld)

    Forum was even niet bereikbaar,en toen we er wel op konden was alles veranderd,we konden onze verhalen/vragen niet meer terugvinden

    Ik denk dat de meeste zijn afgehaakt, heel erg jammer

    Ik snap dat vernieuwing soms moet gebeuren,maar dit is een voorbeeld van hoe het NIET moet

    Helaas…..

     

    [/quote]

    Myra, je hebt gelijk, is ook mijn ervaring, maar dan praat ik wel over jaren geleden. Toen we nog een aktieve webmaster hadden die zichzelf ook volop mengde in de discussie. Dat bracht veel leven in de brouwerij en dit gegeven lokte ook inderdaad weer veel tips uit. Jammer. 

    En Carin, misschien moet je eens gaan kijken op Facebook. Zie daar veel meer lotgenoten. Succes. 

     

    #93650 Reageer
    Hartgenoten
    Gast

    Hallo Carin en Myra,

    Wij vinden het jammer dat jullie je niet meer kunnen vinden op het forum.

    Helaas is het inderdaad dat niet alle verbeteringen ook een vooruitgang betekenen. Wij zijn aan het kijken hoe we het forum weer nieuw leven in kunnen blazen. Dus opmerkingen en suggesties zijn altijd welkom.

    Vragen kunnen jullie ook altijd via de mail naar oins sturen.

     

    Anneliese Wijers-Barten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Reageer op: Reactie #93645 in … jonge mensen met een verhaal na een hartinfact
Je informatie: